W internecie pojawiły się plotki o rozszerzeniu katarskiej umowy na zakup wielozadaniowych samolotów bojowych Boeing F‑15QA Advanced Eagle z 36 do 48 sztuk. Informacje te miały być potwierdzone przez najnowsze komunikaty Departamentu Obrony USA.
Jak zauważa redakcja "Janes" od końca maja 2020 roku amerykański Departament Obrony wydał co najmniej trzy oficjalne komunikaty, w których wspomniano o zakupie przez Katar 48 myśliwców F-15QA. Pierwszym komunikatem, donoszącym o zwiększonej liczbie samolotów, była informacja z 23 maja br. o podpisaniu umowy z firmami mającymi rozbudować bazę lotniczą Al Udeid w Katarze, gdzie mają stacjonować F-15QA. Początkowo uważano, że rozbieżność w liczbach mogła wynikać z błędu, jednak redakcja "Janes" dotarła do kolejnych dwóch komunikatów potwierdzających nową liczbę - 48 samolotów.
Dla przypomnienia kontrakt na pozyskanie dla Kataru 36 sztuk F-15QA został podpisany w czerwcu 2017 roku. Jednakże, zgoda Departamentu Stanu na FMS została wydana jeszcze w listopadzie 2016 roku. Zakładano wtedy przekazanie nawet 72 maszyn, za maksymalną sumę 21,2 mld USD. Oznacza to, że zwiększenie zamówienia byłoby zgodne z nadal obowiązującymi zezwoleniami Kongresu na sprzedaż samolotów do Kataru.
Budowany dla Kataru F-15QA (Qatar Advanded) to, jak dotychczas najdoskonalsza, wersja słynnego myśliwca F-15E Strike Eagle, bazująca na najlepszym dotąd, stworzonym dla Saudyjczyków, F-15SA (Saudi Advanced). W porównaniu z nim, maszyna katarska otrzymała m.in. dwa dodatkowe podskrzydłowe punkty podwieszenia na uzbrojenie (11 zamiast dziewięciu), dwa duże (10x19 cali) wyświetlacze wielofunkcyjne w kabinie, radar AN/APG-82(V)1, z aktywnie elektronicznie skanowanym szykiem antenowym (AESA), jak i system nahełmowy JHMCS dla pilota i operatora uzbrojenia.
Watch as the F-15QA is painted in its custom livery. The most advanced #F15 fighter jet ever built, this aircraft – and the paint scheme – were specifically designed for @MOD_Qatar Emiri Air Force. pic.twitter.com/P3C8rseHCJ
— Boeing Defense (@BoeingDefense) June 11, 2020
Zagrożony przez swoich sąsiadów Katar dokonał w ostatnich latach ogromnych zakupów uzbrojenia w tym samolotów bojowych: 36 Rafale, 24 Eurofighter Typhoon i właśnie F-15QA.
I to są samoloty dla Nas 100 sztuk plus 100 F-18 Growler do walki elektronicznej bo takich nie mamy A są bardzo potrzebne plus 48 najnowszych F-16 plus F-35 i A-10
przydałoby nam sie 100 szt tego samolotu. PILNIE
Szyicki Katar nie jest zagrożony PRZEZ Arabie Saudyjska Ponieważ nie jest agresywny
Dziwne że cud F-35 ich nie interesuje ?
interesuje, ale go nie dostana, podobnie jak żadne kraje arabskie jakbys nei zauwazył.
Za długo trzeba czekać w kolejce. A i zgody na zakup mogą nie dostać. Ale jak widać żaden Suchoj ich też nie interesuje.
Nie interesuje, bo nie dostali zgody na zakup.
"F‑15QA Advanced Eagle" - Olgino się załamie. Podejrzewam zaraz atak na autora artykułu który rzekomo zmyślił sobie F-15 AE.
Ty to u siebie na farmie nosisz przydomek "Agent 007". 0 - zero wiedzy, 0 - zero przyzwoistosci, 7 - iloraz inteligencji.
Agent 007 to Anglik więc jak zwykle popisałeś się swoją ciemnotą :)
Ten filmowy 007 to postac fikcyjna, wiesz o tym? A ty masz taki przydomek w pracy.
Nie zmienia to faktu że to był Anglik fircyku :)
No widzisz jak sie myslisz. Postac fikcyjna, James Bond urodzil sie w szkocji. Wiec jest Szkotem. A Szkocja wchodzi w sklad Krolestwa Wielkiej Brytanii i Irlandi Polnocnej, to mozna powiedziec, ze postac fikcyjna, James Bond, byl Brytyjczykiem. Szach mat!!!
Jakie to ma znaczenie? Przecież niczego nie udowadniasz tym wodolejstwem po za tym że jesteś zwykłym kabotynem.
Ano takie, że udowadniam tobie jak mało wiesz. I ja wcale nie zamierzam wzbudzić żadnego zainteresowania, to ty pierwszy napisałeś, cytuje twój komentarz, który pojawił się jako jeden z pierwszych pod powyższym artykułem, "F‑15QA Advanced Eagle" - Olgino się załamie. Podejrzewam zaraz atak na autora artykułu który rzekomo zmyślił sobie F-15 AE". Udowodniłem ci, że żaden F-15AE nie istnieje, mądrzyłeś się o Bondzie, a nawet nie wiesz że był Szkotem (mowa oczywiście o postaci fikcyjnej). Zasypałem ciebie i dejvidka cytatami wypowiedzi, podałem źródła na które się powołuje, a od was usłyszeć można tylko obelgi w stylu "typowy chamski trollik" - tood ciebie, albo "zwykły nedzny troll" - dejvidek. No ale koniec końcem i tak wyszło na moje, bo okazuje się, że jednak nikt nie eksploatuje F-15AE bo takie coś nie istnieje, okazało się, że dejvidek pisał o łopatkach turbin widzianych od strony wlotu powietrza, no i już po raz kolejny zacytowałem fragment wypowiedzi o słynnych już AIM-120 z 1973 roku dejvidka. Brawo ja!!!
Niczego nie udowodniłeś kabotynie. Pogadaj sobie do lustra to ci przytaknie, aczkolwiek może nie wytrzymać i pęknąć przy twoim uporze maniaka.
Udowdnilem, i tu cie boli. Ty bys cos lepiej poopowiadal ciekawego, bo w sumie artykul jest o samolotach, bo jak narazie to tylko nieudolnie tutaj trollujesz.
Najmito, F-15AE to nie wymysl Autora powyzszego artykulu, tylko wymysl dejvidka. Koniec i kropka. Jakbys sie pofatygowal i chociaz raz przeczytal powyzszy artykul, to bys zauwazyl, ze ani razu nie uzyto tam terminu "F-15AE". Zreszta po co ja sie wysilam, zeby tobie cokolwiek tlumaczyc. Ciebie przeciez nie interesuje lotnictwo, ty tylko zwyczajnie przyszedles tutaj sobie potrolowac, bo nic merytorycznego w twoich wypocinach sie nie uswiadczy. Ale jak wiedzy brak, to zostaje tylko ta sama spiewko, belkot "Olgino". Szach mat!!!
A ten dalej próbuje zakłamywac fakty:)) Ale co sie dziwić ze ruski troll dostał ataku paniki jak jego kłamstwa sie rozsypały w pył:)) I tak F-15AE istnieje co nawet napisano w tym artykule a twój płacz i hejt nic nie zmieni:)
Nigdzie nie napisano F-15AE, tylko F-15QA. Zacytuj gdzie w artykule jest napisane F-15AE. Czas start.
"Boeing F‑15QA Advanced Eagle z 36 do 48 sztuk." Wystarczy czy dalej udajesz....
No ale gdzie jest te F-15AE? Rozumiesz o co cię pytam? Bo mi się wydaje że nie.
No ale gdzie jest te F-15AE? Rozumiesz o co cię pytam? Bo mi się wydaje że nie.
Termin "Advanced Eagle" skracamy i piszemy AE. Czas stop. Ile jeszcze razy trzeba ci to tłumaczyć?
No i widzisz, twój post, gdzie nazwałeś kogoś "głąbem" został usunięty. Ale tak to jest, jak nie masz wiedzy, to jedyną szansą żeby zaistnieć to tylko obrazić innych. Tak właśnie kończą trolle. Szach mat!!!
Po za tym piszesz NIE NA TEMAT. Szach i mat!!!
Czy zdajesz sobie sprawę ile twoich postów zostało usuniętych? :)
No ile?
Dużo :)
nie
Tak tłumaczyć to ty może dzieciom w przedszkolu, albo davienkowi.
No ale niestety nie tak dziala nadawanie nazw samolotom bojowym w USAF. No ale skad ty to mozesz wiedziec?
No ale niestety nie tak dziala nadawanie nazw samolotom bojowym w USAF. No ale skad ty to mozesz wiedziec?
To wedlug ciebie agencie 007 to moze jest F-15 QAAE? Podazajac twoja "logika".
F-15QA AE? Wiesz co to są skróty? Masz aż tak bardzo zabetonowany czerep czy tylko czepiasz się na złość?
To gdzie ten skrot F-15QA AE zostal uzyty? Widzisz go w powyzszym artykule?
Nie został użyty. Davien i ja piszemy w skrócie F-15 AE. Normalni ludzie wiedzą o co chodzi.
Wy sobie mozeci pisac co chcecie, nikogo to nie interesuje. Ale dobrze, ze w koncu zrozumieliscie, ze zaden F-15AE nie istnieje. Zawsze cos.
Widzisz trollu ale mimo twoich kłamstw F-15AE istnieje co ci wielokrotnie udowodniłem:) Szach mat najmito:)
dejvidku, koncern Boeing na swojej stronie wyraznie pisze, ze modernizacje F-15E, takie jak F-15QA/SA nazywane sa Advanced F-15. Nie krec juz bo idzie ci coraz gorzej. To jeszcze raz, ktore sily powietrzne uzytkuja samolot oznaczony F-15AE. Aha, napisz do Boeinga zeby napisali na swojej stronie tak jak ty chcesz, bo ty sobie tak wymysliles i bardziej ci sie podoba niz oficjalna nazwa "Advanced F-15".
Spam naprawdę nie sprawi że ktoś ci przyzna rację :)
Twoj spam agencie 007?
Może swoje komentarze to zobaczysz spam.
Mógłbyś to przetłumaczyć na język polski?
Normalni ludzie to wiedza, ze zaden kraj nie uzytkuje F-15AE, bo taka maszyna nie istnieje.
Wy sobie mozeci pisac co chcecie, nikogo to nie interesuje. Ale dobrze, ze w koncu zrozumieliscie, ze zaden F-15AE nie istnieje. Zawsze cos.
Wy sobie mozeci pisac co chcecie, nikogo to nie interesuje. Ale dobrze, ze w koncu zrozumieliscie, ze zaden F-15AE nie istnieje. Zawsze cos.
Tak bardzo ujadasz zegarku, ale dalej nie potrafisz wskazac ktore sily powitrzne uzytkuja F-15AE. Szach mat!!!
Ile razy jeszcze trzeba ci tłumaczyć że my piszemy sobie skrótem w ten sposób?
Ale wy sobie mozecie pisac co chcecie, mowa o oznaczeniach wojskowych. Zadna armia nie eksploatuje F-15AE bo F-15AE nie istnieje. Nawet producent nie uzywa takiej nazwy. Co teraz wymyslicie. Mozemy sie tak bawic w nieskonczonosc.
Ty to sobie mozesz tlumaczyc. Dzieciom w przedszkolu. Doucz sie jak sie oznacza sprzet w wojsku.
Nikt z nas nigdy i nigdzie nie pisał że to oznaczenie wojskowe.
Jakich "was"? Jesteście członkami jakiejś organizacji?
Bo zapomniałeś że to oznaczenie wasze, wymyślone.
Nigdzie nie napisano F-15AE, tylko F-15QA. Zacytuj gdzie w artykule jest napisane F-15AE. Czas start.
Nawet trollowanie marnie ci idzie. To zacytuj, gdzie w powyzszym artykule uzyty jest termin "F-15AE". Czas start!!! Na odpowiedz masz czas do konca tej dekady.
"Boeing F‑15QA Advanced Eagle z 36 do 48 sztuk" Wystarczy ruski najmito czy dalej bedizesz kłamał.
Ty nawet czytac po polsku ze zrozumieniem nie porafisz dejvidku, ekspercie od AIM-120 z 1973 roku. Ja chce zebys mi zacytowal gdzie jest napisane w powyzszym artykule "F-15AE", ty cytujesz "F-15QA" i wmawiasz ze to jest F-15AE. Tego jeszcze nie grali.
F-15AE pisze umownie jako skrót "F-15 Advanced Eagle". Każdy to rozumie oprócz ciebie kurzy mozdzku.
Piszecie chlopcy (albo jeden chlopiec) pod kilkoma nickami? Stosujecie typowia taktyke trolli, czyli probujecie osmieszyc i zdyskredytowac oponenta piszac chociazby "ruska ciemnota". Ale i tak nie zakrzyczycie faktu, ze zaden F-15AE nie istnieje. Potrafisz przedstawic dowody na istnienie F-15AE, jak chociazby informacje, ktore sily powietrzne uzytkoja samolot oznaczony oficjalnie przez producenta "F-15AE"?
No ale gdzie sie tak pisze, "F-15AE", zacytuj chociaz raz, tylko nie cytuj komentarzy dejvidka bo to brednie. Jezeli juz, to producent samolotu, koncern Boeing pisze "F-15QA Advanced F-15". Boeing nigdy nie uzyl terminu "Advanced Eagle". Dociera?
Nawet jak napiszesz to samo ze stu nickow, nie zakrzyczysz tym faktu, ze zaden F-15AE nie istnieje.
istnieje, istnieje trollu ale jak ty nawet nei odróznasz F-15C od F-15E to skad masz wiedziec o czyms takim jak nazwa odmiany dla konkretnego panstwa:) Bo widzisz, te wszystkie F-15SA/QA/IA to po prostu F-15E zmodernizowany do standardu F-15Advanced Eagle (AE)
Nie muszę nic zakrzykiwać bo ja niczego nie pisze o oznaczeniach wojskowych.
Lepiej sie postaraj. Mowa o samolocie wojskowym F-15QA, o tym jest artykul. A wy twierdzicie ze istnieje F-15AE, no ale o takiej maszynie to nawet Boeing nie slyszal.
Ile można, ale ostatni raz ci to tłumacze trollu: F-15AE czyli Advanced Eagle to modernizacja F-15E Strike Eagle a F-15 Quatar Advanced czyli F-15QA( wow jednak sa skróty ) to nazwa F-15AE dla Kataru. teraz zrozumiałes trollu czy dalej kłamiesz jak zwykle.
dejvidku, nie, nie i jeszcze raz nie. F-15QA to mozyfikacja F-15E, zwana przze producenta Advanced F-15. Juz zmieniles wersje? Bo wczesniej pisales ze twoje zmyslone F-15AE sa na sluzbie w USAF.
Wy sobie mozeci pisac co chcecie, nikogo to nie interesuje. Ale dobrze, ze w koncu zrozumieliscie, ze zaden F-15AE nie istnieje. Zawsze cos.
Artykul o samolocie wojskowym, przedstawilem ci jakie sa oznaczenia producenta, to o co chodzi? Czyli jak nie ma oznaczenia wojskowego to znaczy ze taka maszyna, o takim oznaczeniu nie istnieje. No i widzisz jak gladko poszlo.
F-15QA to nazwa zmodernizowanego do standardu F-15AE samolotu F-15E dla Kataru:) Ni i widziewsz jaka wpadka trollu:)
Doprawdy pokretne sa twoje tlumaczenia... One sa chyba dla takich jak ty, inteligentnych inaczej...
Artykul o samolocie wojskowym, przedstawilem ci jakie sa oznaczenia producenta, to o co chodzi? Czyli jak nie ma oznaczenia wojskowego to znaczy ze taka maszyna, o takim oznaczeniu nie istnieje. No i widzisz jak gladko poszlo.
Jest napisane F-15QA a nie F-15AE. Koniec kropka. I na nic zda sie zaklinanie rzeczywistosci.
Nie wystarczy dejvidku. Advanced 15, tak to okresla Boeing na swojej stronie. Koniec kropka.
A co mnie obchodza twoje brednie nędzny ruski trollu. udowodniłem ci ze kłameisz wiec skończ skamleć:)
Coraz smielej sobie poczynasz z wyzwiskami. Czyli bezsilnosc siega zenitu. Pod artykulem o Super-Suchoju udowodnilem ci, ze pisales brednie o lopatkach turbin widzianych od strony wlotu powietrza. Teraz to dopiero nie bedziesz spal po nocach. Jestes dla mnie za cienki dejvidku i nie masz ze mna szans.
Doprawdy?? Bo udowodniłes jedynie ze masz zerowa wiedzę jak nawet nie wiesz najmito jak jest zbudowany silnik dwuprzepływowy:)) Tu tez poległes na całej linii:) Echmasz stanowczo kiepski dzien i jak widać rubelków neit ze tak sobie posty klonujesz:))
Ty "wiesz", co udowodnilem ci cytatami powyzej. dejvidku, zrozum, udowodnilem ci cytatami ze masz zerowa wiedze, cytaty twoich wypowiedzi o "lopatach turbin widziany od strony wlotu powietrza sa powyzej".
Jeśli chodzi o wiedzę to mimo swoich wpadek i tak jest przy tobie bogiem więc do kogo ty startujesz :) Wiesz jak to wygląda? Czepiasz jak taki śmierdzący menel na ulicy i choćby nie wiem co robił to się nie odczepisz - jedynie to udowodniłeś.
Ja to sie ciesze ze nie mam takiej wiedzy jak dejvidek. Bo to jest wiedza jedyna w swoim rodzaju. Przeciez gdyby nie dejvidek, nikt by nie wiedzial, ze F-4 Luftwaffe uzbrojone byly w pociski AIM-120 w 1973 roku, nikt by nie wiedzial, ze procesory z pocisku AIM-120A mozna kupic w kazdym w sklepie z gazetami w Rosji, gdyby nie dejvidek, nikt by nie wiedzial, ze lopatki turbiny w silniku odrzutowym widziane sa od strony wlotu powietrza, a turbina jest to ostatni element przed komora spalania, nikt by nie wiedzial, ze silniki odrzutowe jednoprzeplywowe byly juz w 1910 roku, nikt by nie wiedzial , ze w Polsce bylo referendum o przystapieniu Polski do NATO, nikt by nie wiedzial, ze Rosjanie pozamykali Indian Ameryki Polnocnej w rezerwatach, gdyby nie dejvidek, nikt by nie wiedzial, ze konwencja o cywilnym ruchu lotniczym, zwana takze konwencja Chicagowska ma zastosowanie wzgledem samolotow wojskowych, nikt nie wiedzial by o istnieniu takiego urzadzenia, jak kociol opalany oparami benzyny. To cala "wiedze" zawdzieczamy dejvidkowi, forumowemu omnibusowi, ktory ma taka wiedza, jakby pilotowal wszystkie samoloty bojowe na swiecie, dowodzil okretami wojennymi wszystkich klas i byl operatorem najnowszych systemow OPL.
To twierdzisz ze Boeing bredzi, ekspercie od AIM-120 z 1973 roku i lopatek turbin widzianych od strony wlotu powietrza?
davienku, nie dosc, ze udowodnilem ci, ze zaden F-15AE nie istnieje, udowodnilem ci, ze pisales o AIM-120 przenoszonych przez F-4F Luftwaffe w 1973 roku, to teraz udowadniam ci, ze pisales bajki o "lopatkach turbin widzianych od wlotu powietrza. Mam cie dejvidku. Chciales dowodu to masz. Wart bylo poswiecic troche czasu.Portal Defence 24, artykul pod tytulem „Su-57 na eksport. Debiut na Paris Air Show 2019?”, z dnia 6 marca 2019 roku. Davien, piątek, 8 marca 2019, 12:06 „Panie bania wania: to zaczynamy. RCS Su-57 podawane przez samego Suchoja wynosi 01-1m2, srednie 0,5m2, dla porównania B-1B ma 1,45m2 RCS:) ,nie ma supercruise z silnikami Al-41F1, ma byc dopiero z AL-41Fu czyli dawnym Izdielie 30 radar N036 Biełka czyli moderka Irbisa przez wymiane anteny istnieje w trzech niekompletnych egzemlarzach( wyłacznie antena przednia) na T-50-3/4/5 i kilk sztuk do badań naziemnych. Co zabawniejsze RCS nie da rady zmniejszyc bez przekonstruowania całego kadłuba Su-57( temumiał słuzyc jeden z prototypów T-50-9) bo obecnie radar widzi łopatki wirników turbin AL-41:) Awionika dla Su-57 istnieje w jednym egzemplarzu tstowym, silniki AL-41FU beda nie wczesniej niz 2024-25 wiec jak widac panie bania wania ,znowu się skompromitowałes:) Aha wszystkie dane sa oficjalnie podane przez Rosjan:)” Davien, sobota, 9 marca 2019, 02:01 ”Maras, w 2020r to silnik AL-41FU ma dopiero zaczynac próby państwowe więc wcześniej niz w 2023-34 szans na niego nie bedzie. A co z radarem( maja trzy okrojone egzeplarze, awioniką czy kadłubem którego konstrukcja nie pozwala na redukcje RCS( odsłoniete łopatki turbin?”. Davien, sobota, 9 marca 2019, 15:57 „Panie Gracz, nie dysze sa problemem, ale konstrukcja kanałów dolotowych powietrza do silników która umozliwia radarowi przeciwnika widzenie łopatek turbin AL-41 i bez zmiany tego zapomnij o redukcji RCS do sensownego poziomu. Tylne osłony silnika to redukcj widma w podczerwieni. A teraz co do stealth: za pierwszy mysliwiec stealth uwazany jest F-117 z RCS 0,01m2 . Nasze F-16 maja 1m2 RCS więc przy 0,5m2 dla Su-57 to F-16 tez wg ciebie jest V gen?? Su-57 nie jest maszyna stealth z tymi wartosciami RCS, to już F-18E ASHblock III ma mniejsze RCS:))”. No i po raz kolejny potwierdzilem swoja wiarygodnosc i udowdnilem, ze pisales tebrednie. Ciekawe co teraz wymyslisz. Brawo ja. Szach mat!!! I co teraz powiesz?
F-15AE istnieje wbrew twoim bredniom:"The F-15 Advanced Eagle variant is an upgrade over previous models in that it features two additional underwing weapons hardpoints (increasing the number from nine to eleven); the option of a large area display cockpit; fly-by-wire controls; the Raytheon AN/APG-82(V)1 or AN/APG-63(V)3 active electronically scanned array (AESA) radar; General Electric General Electric F110-129 engines; digital Joint Helmet-Mounted Cueing Systems in both cockpits; and a digital electronic warfare system among other enhancements. In a typical escort configuration, the Advanced Eagle can carry 16 AIM-120 AMRAAM; four AIM-9X Sidewinder short-range missiles; and two AGM-88 HARMs. For precision strike, it can carry 16 Small-Diameter Bombs (SDBs); four AMRAAMs; one 2,000 lb Joint Direct Attack Munition (JDAM); two HARMs; and two fuel drop tanks" AIM-120 w 1973r to wymysł twój i bryxxa i do tej pory mimo usilnych starań ci sie nei udało tego zakłamac:) Jedynie z tymi lopatkami musze ci przyznac rację bo zzarło mi wyraz wentylator . Czyli raz ci się udało , dwa razy lezysz i kwiczysz :)0 Szach i mat trollu:)
dejvidku, jeszcze bys doprecyzowal, jakiej wersji byly te twoje slynne AIM-120 z 1973 roku, przenoszone w 1973 roku przez F-4F jak to sie rozpisywales?
Zzarlo ci wyraz wentylator? To dopiero. Ty nie masz pojecia o budowie silnika odrzutowego, czy to jedno czy dwuprzeplywowego, co udawodniam cytatem kolejnej twojej wypowiedzi. Defence 24, „Putin domaga się 76 myśliwców Su-57 w cenie 16 „. 16 maja 2019, 16:50. Davien, niedziela, 19 maja 2019, 18:00 „Turbina wysokiego i niskiego cisnienia to dwa ostatnie elementy przed komora spalania..." Wyraznie piszesz tutaj o turbinie. Chyba ci juz tlumaczylem budowe silnika odrzutowego dwuprzeplywowego, na przykladzie silnika Pratt and Whitney F-100-PW-200/220, no ale co ja poradze, ze ty ciagle widzisz te lopatki od strony wlotu powietrza? Poczytaj jeszcze raz jak taki silnik jest zbudowany, moze cos ci sie utrwali. Sprężarka niskiego ciśnienia trzystopniowa, sprężarka wysokiego ciśnienia dziesięciostopniowa. Komora spalania pierścieniowa. Obie turbiny - wysokiego ciśnienia i niskiego ciśnienia - dwustopniowe. Tylko juz lepiej nie kompromituj sie bardziej i nie wspominahj nic o silnikach jedno i dwu przeplywowych co bys sie bardziej nie skompromitowal.
Gdzie tutaj jest nazwa F-15AE, bo nie widze? dejvidku, tylko dlaczego nie zacytowales tego w swoim komentarzu, dlaczego pominales to? Cytuje: " The Advanced Eagle is not an entirely new fighter, but rather an upgrade of the older F-15 Eagle variants. It is also referred as F-15 2040C". Nawet w tym co cytujesz nikt nie uzywa oznaczenia F-15AE. Nie bylo i nie ma zadnego F-15AE. Jezeli taka maszyna istnieje to udowodnij, ktore sily powietrzne eksploatuja maszyny oznaczone jako F-15AE. Najnowsze i najbardziej zaawansowane modyfikacje wywodzace sie z F-15E, takie jak F-15QA czy F-15SA okreslane sa przez producenta samolotu, koncern Boeing, na jego oficjalnej stronie internetowej, jako "Advanced F-15". Wedlog koncernu Boeing, najbardziej zaawansowana i najnowoczesniejsza wersja F-15 jest F-15EX. No i znowu twoje "dowody" zostaly obalone w dwie minuty. Aha. Jak cos wklejasz, to podaj zrodlo, bo potem manipulujesz jak teraz.
To nie obchodzi cie jak Boeing nazywa swoj samolot. Nic nie udowodniles.
Boeing trollu nazwał swój samolot F-15E Strike Eagle, potem powstała modernizacja F-15 Advanced Eagle( AE) której odmianami sa F-15 Quatar Advanced(QA) i F-15 Saudi Advanced(SA) Teraz zrozumiałeś czy dalej lezysz i kwiczysz:)
Modernizacje F-15E nazywaja sie F-15E, mowa dla maszyn USAF. F-15QA/SA wersjami eksportowymi F-15E, okreslanymi przez producenta jako "Advanced F-15". Jeszcze raz, ktore sily powietrzne uzywaja oznaczenia F-15AE. Na odpowiedz czekam do konca tego stulecia.
Modernizacje F-15E nazywaja sie F-15E. Jeszcze raz, ktore sily powietrzne uzywaja oznaczenia F-15AE. Na odpowiedz czekam do konca tego stulecia.
Nawet trollowanie marnie ci idzie. To zacytuj, gdzie w powyzszym artykule uzyty jest termin "F-15AE". Czas start!!! Na odpowiedz masz czas do konca tej dekady.
Bo nie ma F-15AE, jak byś nie zauważył to jest F-15QA, F-15SA ale F-15AE NIE MA !!!! i w tym artykule nie ma napisane takiej bzdury no chyba że masz problem z czytaniem albo język polski nie jest twoim pierwszym i co nie rozumiesz to sobie sam wymyślasz.
"W internecie pojawiły się plotki o rozszerzeniu katarskiej umowy na zakup wielozadaniowych samolotów bojowych Boeing F‑15QA ADVANCED EAGLE z 36 do 48 sztuk." Czego nie zrozumiałeś z powyższego tekstu?
A widzisz gdzieś tam F-15AE czy może jednak jak sam napisałeś F-15QA, to ze się nazywa Advanced Eagle nie znaczy że jest wersja AE a takiej nie ma!! i używanie takiego oznaczenia to bzdura szczególnie że portal specjalistyczny a nie Pudelek !!!!!!!!
Jest napisane F-15QA a nie F-15AE. Koniec kropka. I na nic zda sie zaklinanie rzeczywistosci.
Boeing F‑15QA ADVANCED EAGLE -czego z tej nazwy kłamco nie zrozumiałes?:)
Pisz mu "F-15QA AE" bo ten abderyta nie może spać w nocy.
Ale to i tak nie jest poprawnie. Poprawnie jest: F-15QA, Primo. Zaden F-15AE nie istnieje. Secundo: Boeing nigdy nie uzywal nazwy "Advanced Eagle". Tertio: Boeing na swojej oficjalnej stronie uzywa nazwy "Advanced F-15". Rozumiesz juz czy jeszcze nie?
Poprawnie trollu to byłoby jak tak chcesz sie bawic F-15E Strike Eagle . F-15AE( Advanced Eagle ) tomodernizacja F-15E której odmiana jest własnei F-15Quatar Advanced(QA)
dejvidku, koncern Boeing na swojej stronie wyraznie pisze, ze modernizacje F-15E, takie jak F-15QA/SA nazywane sa Advanced F-15. Nie krec juz bo idzie ci coraz gorzej. To jeszcze raz, ktore sily powietrzne uzytkuja samolot oznaczony F-15AE. Aha, napisz do Boeinga zeby napisali na swojej stronie tak jak ty chcesz, bo ty sobie tak wymysliles i bardziej ci sie podoba niz oficjalna nazwa "Advanced F-15".
Odnoszę wrażenie że czepia się na złość - taki typowy chamski trollik.
Podobnie tylko dejvidek zna model samolotu zawierajacy elementy technologii obcej cywilizacji z innej galaktyki, jest to jego slynny F-15AE - Alien Eagle.
dejvidku, ale nie rozumiesz, że te Advanced Eagle to sobie ktoś wymyślił, bo Boeing używa nazwy Advanced F-15?
Wow jak wiac już próbujesz odwracac kota obonem jak twoje kłamstwa zdechły z hukiem:))
Dokladnie to ty sobie wymysliles jakies F-15AE dejvidku, o ktorym nawet w Boeingu nie slyszeli.
"The F-15 Advanced Eagle variant is an upgrade over previous models in that it features two additional underwing weapons hardpoints (increasing the number from nine to eleven); the option of a large area display cockpit; fly-by-wire controls; the Raytheon AN/APG-82(V)1 or AN/APG-63(V)3 active electronically scanned array (AESA) radar; General Electric General Electric F110-129 engines; digital Joint Helmet-Mounted Cueing Systems in both cockpits; and a digital electronic warfare system among other enhancements. In a typical escort configuration, the Advanced Eagle can carry 16 AIM-120 AMRAAM; four AIM-9X Sidewinder short-range missiles; and two AGM-88 HARMs. For precision strike, it can carry 16 Small-Diameter Bombs (SDBs); four AMRAAMs; one 2,000 lb Joint Direct Attack Munition (JDAM); two HARMs; and two fuel drop tanks" Wystarczy trollu :))
Nie wystarczy. Nie widze tutaj oznaczenia F-15AE.
dejvidku, tylko dlaczego nie zacytowales tego w swoim komentarzu, dlaczego pominales to? Cytuje: " The Advanced Eagle is not an entirely new fighter, but rather an upgrade of the older F-15 Eagle variants. It is also referred as F-15 2040C". Nawet w tym co cytujesz nikt nie uzywa oznaczenia F-15AE. Nie bylo i nie ma zadnego F-15AE. Jezeli taka maszyna istnieje to udowodnij, ktore sily powietrzne eksploatuja maszyny oznaczone jako F-15AE. Najnowsze i najbardziej zaawansowane modyfikacje wywodzace sie z F-15E, takie jak F-15QA czy F-15SA okreslane sa przez producenta samolotu, koncern Boeing, na jego oficjalnej stronie internetowej, jako "Advanced F-15". Wedlog koncernu Boeing, najbardziej zaawansowana i najnowoczesniejsza wersja F-15 jest F-15EX. No i znowu twoje "dowody" zostaly obalone w dwie minuty.
dejvidku, ale nie rozumiesz, że te Advanced Eagle to sobie ktoś wymyślił, bo Boeing używa nazwy Advanced F-15?
No gdzie jest te F-15AE dejvidzie?
"The F-15 Advanced Eagle variant is an upgrade over previous models in that it features two additional underwing weapons hardpoints (increasing the number from nine to eleven); the option of a large area display cockpit; fly-by-wire controls; the Raytheon AN/APG-82(V)1 or AN/APG-63(V)3 active electronically scanned array (AESA) radar; General Electric General Electric F110-129 engines; digital Joint Helmet-Mounted Cueing Systems in both cockpits; and a digital electronic warfare system among other enhancements. In a typical escort configuration, the Advanced Eagle can carry 16 AIM-120 AMRAAM; four AIM-9X Sidewinder short-range missiles; and two AGM-88 HARMs. For precision strike, it can carry 16 Small-Diameter Bombs (SDBs); four AMRAAMs; one 2,000 lb Joint Direct Attack Munition (JDAM); two HARMs; and two fuel drop tanks" Cos jeszcze do dodania najmito:)
Widze dejvidku ze krecisz, motasz,miotasz sie i starasz jak mozesz ale ci nie idzie. Nie widze tutaj nigdzie nazwy F-15AE. Musisz lepiej sie postarac.
I juz mamy wycie ruskiego trolla jak mu sie jego brednei zawaliły na łeb:)
Jedyny kto tu wyje to ty. Wyjesz z rozpaczy, bo wiesz, że już nikt tu cię nie traktuje poważnie i wszyscy się z ciebie śmieją. Dla większości użytkowników jesteś zwykłym trollem, co pisze brednie o AIM-120 z 1973 roku i łopatkach turbin widzianych od strony wlotu powietrza. Taka jest prawda i przełknij to.
Jedyny kto tu wyje to ty. Wyjesz z rozpaczy, bo wiesz, że już nikt tu cię nie traktuje poważnie i wszyscy się z ciebie śmieją. Dla większości użytkowników jesteś zwykłym trollem, co pisze brednie o AIM-120 z 1973 roku i łopatkach turbin widzianych od strony wlotu powietrza. Taka jest prawda i przełknij to.
I to napisał dejvidek, ekspert od AIM-120 z 1973 roku, kotłów opalanych oparami benzyny i łopatek turbin widzianych od strony wlotu powietrza.
A juz pewnego funka szlag trafi na 100%:))
dejvidku,ekspercie od AIM-120 z 1973 roku, widze ze czujesz respekt przed Panem Fan daviena, eksperta od AIM-120 z 1973 roku. No i bardzo dobrze. Tyle razy udowodnilem ci nieiwedze, ze wcale sie tobie nie dziwie. Ale rozumiesz dejvidku, ze zaden F-15AE nie istnieje? Czy jeszcze trzeba tlumaczyc? Ale chociaz raz bys sie wysilil i odwiedzil strone Boeinga, nauczysz sie czegos. Jak nie rozumiesz jezyka angielskiego, to ja pomoge.
Widzisz trollu, udowodniłem ci ze te AIM-120 sam wymysliłes, udowodniłem ci ze F-15AE istnieje mimo twojego płaczu i kłamstw, ale dalej jesteś zbyt prymitywny by to w ogóle zrozumiec:)
dejvidku, ty nigdy niczego nikomu nie udowodniles, tobie niewiedza jest idowadniana za kazdym razem, jak tylko cos napiszesz, ekspercie od AIM-120 z 1973 roku, nieistniejacych F-15AE czy referendum w Polsce o przystapieniu Polski do NATO.
Jest napisane F-15QA a nie F-15AE. Koniec kropka. I na nic zda sie zaklinanie rzeczywistosci. dejvidku, raz dwa napisz ktore sily powietrzne uzytkuja F-15AE. Czas start. Co do AIM-120 ekspercie od AIM-120 z 1973 roku... dejvidku, ekspercie od AIM-120 z 1973 roku, przecież to już było ci cytowa praktycznie pod każdym artykułem w którym się udzielasz. Ale ty i tak się wypierasz i wypierać się będziesz. Twoje bajki można znaleźć na portalu Defence 24 pod artykułem "Jednak Super Hornet dla Luftwaffe". Ale jak chcesz to masz znowu. Mozna to latwo znalezc na portalu Defence 24 pod artykulem "Jednak Super Hornet dla Luftwaffe". jak chcesz to masz jeszzce raz. "Jednak Super Hornet dla Luftwaffe". Cała dyskusja w tym temacie aby wszystko jasne było: " zenobii środa, 9 października 2019, 19:32 Z tym zakupem Phantomów to była afera, Po zakupie F-104 i ogromnej seri katastrof tych maszyn politycy zakupili Phantomy, które okazały sie duzo gorszymi maszynami od F-104, jedyną ich zaleta było to ze sie mniej rozbijały. Nie pisz prosze że lotnicy niemieccy byli z nich zadowoleni, bo nie byli. Davien czwartek, 10 października 2019, 00:35 Zenobii, dawno takich bajek nie czytałem:) I te Phantomy były w Niemczech uzywane aż do XXI wieku i piloci niemieccy byli z nich zadowoleni:) No ale jak zwykle masz pan zerową wiedzę. zenobii czwartek, 10 października 2019, 14:22 Przestań bredzić, zakup Pahantomów to czysto polityczna sprawa była . Oklazała się taką samą afera jak zakup F-104, owszem używali tych samotów bo co mieli zrobić, ale poszukaj i poczytaj wypowiedzi wojskowych na temat tej maszyny. Phantom miał dużo gorszy radiolokator od F-104, oraz gorsze z poczatku uzbrojenie, pierwsze niemieckie Phantomy(RF-4E) były nieuzbrojone, te w wersji uzbrojonej mogły przenosić żałosne uzbrojenie, oraz jak już wczesniej pisałem miały żałosny radiolokator. Dopiero w drugiej połowie lat 80 zaczeli je modernizowac aby jako tako to wygladało. Wskaż jednego pilota niemieckiego jaki był zadowolony z tych maszyn jakie nie miałyby szans w walce z naszymi Limami nie mówiac o Mig-21. Co z nimi zrobiłyby Mig-23 albo 29 to szkoda gadać. Przestań zatem się ośmieszać. Masz zerową wiedze szczegółach, nie masz pojecia jakich maszyn używała luftwaffe i potem bredzisz bez sensu. Davien piątek, 11 października 2019, 16:45 Taak, rozumiem że wg ciebie pociski AIM-7 Sparrow i nowsze wersje Sidewinderów były gorsze od Sidewinderów na F-104?? RF-4E panie Zenobii to wersje rozpoznawcze wiec nic dziwnego że nie były uzbrojone, wiesz w ogóle o czym piszesz?? A co do spotkań Phantomów z MiG-ami to rzez MiG-ów w Wietnamie i na Bliskim Wschodzie swiadczy ze zwyczajnie kłamiesz. I to tyle, z taz żałosnym osobnikiem jak pan panie zenobii dyskusja zwyczajnie nie ma sensu. poniedziałek, 14 października 2019, 18:12 "Luftwaffe zakupiła w 1973 roku w ramach programu Peace Rhine uproszczoną wersję Phantoma F-4F o mniejszej masie i słabszej stacji radiolokacyjnej APG-120 oraz pozbawioną możliwości tankowania w locie i wykorzystania pocisków AIM-7 Sparrow. " Davien wtorek, 15 października 2019, 01:42 No cóż, tu masz racje, nie mieli AIM-7 za to nowowczesne AIM-9L i AIM-120, co przy AIM-9B na F-104... A co do radarów to porównywanie AN/ASG-114 na Starfighterze do AN/APQ-120 świadczy wyłacznie że zenobii ma zerowa wiedze:) bryxx wtorek, 15 października 2019, 16:53 Ciekawe jaka ma wiedzę gość uzbrajajacy w 1972 roku niemieckie Phantomy w AIM-120 lub oraz twierdzący że radiolokator tychże maszyn to pełnoprawny AN/APQ-120."
I znowu trollu potwierdzasz ze ja miałem rację a te AIM-120 w 1973r wymysliłes sobie ty, bo bryxx to w ogóle bredzi o 1972r:)) I tak samo udowodniłęm ci ze pisza o F-15AE ale ty jak widac jestes za...by to zrozumieć:)
Ty nawet czytac po polsku ze zrozumieniem nie porafisz dejvidku, ekspercie od AIM-120 z 1973 roku. Ja chce zebys mi zacytowal gdzie jest napisane w powyzszym artykule "F-15AE", ty cytujesz "F-15QA" i wmawiasz ze to jest F-15AE. Tego jeszcze nie grali.
To gdzie w artykule jest nazwa F-15AE trolliku celebryto spontaniczny?
F-15QA Advanced Eagle
No dobrze, jeszcze raz, gdzie ty tutaj widzisz F-15AE?
14 października 2019, 18:12 "Luftwaffe zakupiła w 1973 roku w ramach programu Peace Rhine uproszczoną wersję Phantoma F-4F o mniejszej masie i słabszej stacji radiolokacyjnej APG-120 oraz pozbawioną możliwości tankowania w locie i wykorzystania pocisków AIM-7 Sparrow. " Davien wtorek, 15 października 2019, 01:42 No cóż, tu masz racje, nie mieli AIM-7 za to nowowczesne AIM-9L i AIM-120, co przy AIM-9B na F-104... A co do radarów to porównywanie AN/ASG-114 na Starfighterze do AN/APQ-120 świadczy wyłacznie że zenobii ma zerowa wiedze:)
No i gdzie prymitywny ruski trollu masz tam podana datę 1973r w moim poscie?? A moze zaprzeczasz ze niemeickie F-4F mogły przenosic AIM-120 i AIm-9L??
Jest nawet zdjęcie niemieckiego F-4F odpalającego AIM-120. Znalezienie zdjęcia zajęło mi 10 sekund.
Znowu nie potrafisz zrozumiec o co chodzi. Mianowicie chodzi o to, ze dejvidek wypisywal, ze F-4F uzbrojone byly w pociski AIM-120 w 1973 roku.
No właśnie nic takiego nie napisał we fragmentach, które cytujesz. !973r. występuje tylko jako data zakupu płatowca.
Niech ci przetłumaczą, skoro nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
P
Nigdy czegoś takiego nie pisał, a jeżeli tak to poproszę o tytuł artykułu gdzie tak napisał. Wklejki mnie nie interesują.
Widze ze dejvidek juz uciekl, ale ty jeszcze dzielnie walczysz.
A po co karmić takeigo nędznego rustrolla jak ty?:))
Na prawde? Udowodnilem ci pisanie bajek, to sie zawinales.
Bajki i brednie wypisujesz jedynie ty wiec może juz milcz zanim do szczetu sie skompromiytujesz.
No ale przecież udowodniłem ci że wypisujesz brednie. Zacytowałem ci twoje bzdury o łopatkach turbin widzianych od strony wlotu powietrza. A ty tylko mnie wyzywasz. Szach mat!!!
No ale przeciez udowodniłem ci, że wypisujesz bajki, chociażby w ten sposób, że zac
Defence 24, "Jednak Super Hornet dla Luftwaffe".
To teraz taka obrales taktyke? Dobrze. Portal Defence 24, artykul "jednak Super Hornet dla Luftwaffe".
W 1973 roku?
Znowu deszcz pada? dejvidku, to gdzie cytat z artykułu zawierający nazwę "F-15AE", bo ja nie widzę, wszędzie za to jest F-15QA. poniedziałek, 14 października 2019, 18:12 "Luftwaffe zakupiła w 1973 roku w ramach programu Peace Rhine uproszczoną wersję Phantoma F-4F o mniejszej masie i słabszej stacji radiolokacyjnej APG-120 oraz pozbawioną możliwości tankowania w locie i wykorzystania pocisków AIM-7 Sparrow. " Davien wtorek, 15 października 2019, 01:42 No cóż, tu masz racje, nie mieli AIM-7 za to nowowczesne AIM-9L i AIM-120, co przy AIM-9B na F-104... A co do radarów to porównywanie AN/ASG-114 na Starfighterze do AN/APQ-120 świadczy wyłacznie że zenobii ma zerowa wiedze:)". Masz coś jeszcze do dodania?
I znowu trollu potwierdzasz ze ja miałem rację a te AIM-120 w 1973r wymysliłes sobie ty, bo bryxx to w ogóle bredzi o 1972r:)) I tak samo udowodniłęm ci ze pisza o F-15AE ale ty jak widac jestes za...by to zrozumieć:)
dejvidku, zacytuje kolejny fragment twojej tworczosci, pokazujacy jaka masz "wiedze" na temat silnikow odrzutowych. Defence 24, „Putin domaga się 76 myśliwców Su-57 w cenie 16 „. 16 maja 2019, 16:50. Davien, niedziela, 19 maja 2019, 18:00 „Turbina wysokiego i niskiego cisnienia to dwa ostatnie elementy przed komora spalania, natomiast wentylator turbiny to pierwszy element w silniku dwuprzepływowym czyli takim jak dzisiejsze silniki wojskowe. Nie myl z silnikami jednoprzepływowymi z poczatków awiacji:))”. Turbina przed komora spalania. Buahahahahaha!!!
Jak widac jak zdechł twój sztandarowy hejt to szukamy innych:)) Co udowadnia ze jestes zwykłym kiepsko opłacanym ruskim prymitywnym trollem. Cos jeszcze?:)) Aha pierwszy silnik odrzutowy to 1910r. jak nei sa to dla ciebei poczatki awiacji...Oj zapomniałęm u was w Rosji nawet nie wiedzieliście jak samolot wygląda:))
No tak dejvidku, tylko ty pisales o silnikach turboodrzutowych jednoprzeplywowych, a ten silnik o ktorym mowisz, to byl silnik tlokowy, ktory mieszal powietrze ktore potem mieszalo sie z olejem napedowym i spalalo. A tak w ogole to pierwszy silnik odzrutowy napedzany para wodna to skonstruowany zostal juz w I wieku naszej ery. Czyli znowu chciales zablysnac ale znowu ci nie wyszlo i jak zwykle nie masz pojecia o czym piszesz.
Nie silnik trollu ale model turbiny parowej bo pod to mozna podciągnac ta słynna kule:)A silnik o którym mówie był silnikiem odrzutowym turbinowym do tego i jednoprzepływowym w ktrym do napedu spręzarki miał bys uzywany silnik tłokowy:) To ze by nei działał i zniszczył przy okazji samolot to inna sprawa. Jak widać znowu rozniesiono cię w pył:)
dejvidku, ndoucz się i doczytaj jak działał ten silnik w 1973 roku.
Oczywiscie chodzi 0 1910 rok.
dejvidku, jak chcesz to moge jeszcze zacytowac twoj komentarz, gdzie pisales, ze silniki odrzutowe jednoprzeplywowe byly uzywane od poczatku awiacji. Chcesz?
1910r to nei początki awiacji trollu??
To twierdzisz ze te silniki byly uzywane jeszcze wczesniej. Bo napisales, cytuje: "Nie myl z silnikami jednoprzepływowymi z poczatków awiacji:))". poczatki lotnictwa to 21 litopada 1783 roku, czyli pierwszy udokumentowany lot balonem. To twierdzisz ze juz wtedy byly silniki odrzutowe jednoprzeplywowe? Dobre. Coraz lepsze. AIM-120 w 1973 roku, silniki odrzutowe w 1783 roku. dejvidku, zaczynasz mi imponowac...
To twierdzisz ze te silniki byly uzywane jeszcze wczesniej. Dobre. Coraz lepsze.
Widze dejvidku, ekspercie od AIM-120 z 1973 roku, nieistniejacych F-15AE, referendum w Polsce o przystapieniu Polski do NATO i kotlow opalanych oparami benzyny, ze sie zagotowales. Ale zrozum dejvidka, twoje wyzwyska od "trolli", w sumie jedyny argument jaki mozesz wniesc do dyskusji, bo wiedzy to ty nigdy nie wnosisz, nie zmieni faktu, ze zaden F-15AE nie istnieje, a ty jestes autorem bredni o AIM-120 przenoszonych przez F-4E Luftwaffe w 1973 roku.
Ale jedynie ty trollu wypisujesz te wymyslone pzrez siebei brednie , ale do roboty i dawaj cytat gdzie pisałem cos o AIM-120 w 1973r:)) Ale zeby była data onuco:)
dejvidku, pod tym artykułem zacytowane jest to kilka razy, z podaniem daty i godziny kiedy ty to wypisywałeś, pod artykułem pod tytułem "Jednak Super Hornet dla Luftwaffe".
Znowu deszcz pada? dejvidku, to gdzie cytat z artykułu zawierający nazwę "F-15AE", bo ja nie widzę, wszędzie za to jest F-15QA. poniedziałek, 14 października 2019, 18:12 "Luftwaffe zakupiła w 1973 roku w ramach programu Peace Rhine uproszczoną wersję Phantoma F-4F o mniejszej masie i słabszej stacji radiolokacyjnej APG-120 oraz pozbawioną możliwości tankowania w locie i wykorzystania pocisków AIM-7 Sparrow. " Davien wtorek, 15 października 2019, 01:42 No cóż, tu masz racje, nie mieli AIM-7 za to nowowczesne AIM-9L i AIM-120, co przy AIM-9B na F-104... A co do radarów to porównywanie AN/ASG-114 na Starfighterze do AN/APQ-120 świadczy wyłacznie że zenobii ma zerowa wiedze:)". Masz coś jeszcze do dodania?
I znowu trollu potwierdzasz ze ja miałem rację a te AIM-120 w 1973r wymysliłes sobie ty, bo bryxx to w ogóle bredzi o 1972r:)) I tak samo udowodniłęm ci ze pisza o F-15AE ale ty jak widac jestes za...by to zrozumieć:)
F-4F przenosiły według davienka pociski AIM-120 w 1973 roku. Buahahahahahahahaha!!!
Wg bryxxia i ciebie nedzny tchórzu:)
To ty boisz sie przyznac do pisania swoich bredni, wiec kto jest tchorzem?
Widze dejvidku, ekspercie od AIM-120 z 1973 roku, nieistniejacych F-15AE, referendum w Polsce o przystapieniu Polski do NATO i kotlow opalanych oparami benzyny, ze sie zagotowales. Ale zrozum dejvidka, twoje wyzwyska od "trolli", w sumie jedyny argument jaki mozesz wniesc do dyskusji, bo wiedzy to ty nigdy nie wnosisz, nie zmieni faktu, ze zaden F-15AE nie istnieje, a ty jestes autorem bredni o AIM-120 przenoszonych przez F-4E Luftwaffe w 1973 roku.
dejvidku, jeszcze raz. ktore sily powietrzne uzytkuja F-15AE. Czas start.
14 października 2019, 18:12 "Luftwaffe zakupiła w 1973 roku w ramach programu Peace Rhine uproszczoną wersję Phantoma F-4F o mniejszej masie i słabszej stacji radiolokacyjnej APG-120 oraz pozbawioną możliwości tankowania w locie i wykorzystania pocisków AIM-7 Sparrow. " Davien wtorek, 15 października 2019, 01:42 No cóż, tu masz racje, nie mieli AIM-7 za to nowowczesne AIM-9L i AIM-120, co przy AIM-9B na F-104... A co do radarów to porównywanie AN/ASG-114 na Starfighterze do AN/APQ-120 świadczy wyłacznie że zenobii ma zerowa wiedze:)". Masz coś jeszcze do dodania?
No i znowu wtopa funku bo jakos nigdzie nie pisałem o tym 1973r:)) W Tym roku dzieciaku to Niemcy dostały pierwsze F-4F:))
dejvidku, cala dyskusja byla 0 1973 roku. Koniec i kropka.
Dyskusja była o porównaniu F-104 do F-4F wiec jak nawet tego nie wiesz to wyraznie pokazuje ze jestes zwykłym trollem nei mającym nawet poecia co wypisuje:)
No ale to nie zienia faktu, ze porównanie tych maszyn dotyczyło 1973 roku, a ty twierdziłeś, że w tym czasie, w 1973 roku, F-4F uzbrojone były w AIM-120 i AIM-9L, czego dowodzą powyższe cytaty.
dejvidku, ja wiem, ze dla ciebie oznaczenie F-15QA to to samo co F-15AE, ktory to F-15AE nie istnieje. No ale czego spodziewac sie po osobniku, ktory pisal, ze F-4F Luftwaffe uzbrojone byly w pociski AIM-120 i AIM-9L w 1973 roku, ktory pisal ze tankowce napedzane byly kotlami opalanymi oparami benzyny, ze w Polsce bylo referendum o przystapieniu Polski do NATO, ze Rosjanie pozamykali Indian Ameryki Polnocnejw rezerwatach, ze lopatki turbin wiedziane sa od strony wlotu powietrza w silniku odrzutowym, ze konwencja Chicagowska ma zastosowanie w przypadku samolotow wojskowych, ze istnieje F-15AE. Napisz dejvidku choc jeden raz, ktore sily powietrzne eksploatuja samolot oznaczony F-15AE. czas satrt!!!
dejvidku szlag mnie nie trafil. Wszak pierwsze zdanie artykulu jest takie "W internecie pojawiły się plotki o rozszerzeniu katarskiej umowy na zakup wielozadaniowych samolotów bojowych Boeing F‑15QA Advanced Eagle...". Kluczowe jest w tym zdaniu slowo plotki. Naucz sie w koncu czytac ze zrozumieniem. Powtorze dejvidku i dla ruskiego zegarka tez, zebyscie w koncu zalapali. Zaden F-15AE nie istnieje. Nie bylo i nie ma zadnego F-15AE. Jezeli taka maszyna istnieje to udowodnij, ktore sily powietrzne eksploatuja maszyny oznaczone jako F-15AE. Najnowsze i najbardziej zaawansowane modyfikacje wywodzace sie z F-15E, takie jak F-15QA czy F-15SA okreslane sa przez producenta samolotu, koncern Boeing, na jego oficjalnej stronie internetowej, jako "Advanced F-15". Wedlog koncernu Boeing, najbardziej zaawansowana i najnowoczesniejsza wersja F-15 jest F-15EX. Najnowsze wersje F-15, w tym F-15QA okreslane sa na stronie produventa jako "Advanced F-15". Koniec i kropka. A szlag ciebie dejvidku, jak sie tobie przypomni twoje rewelacje o AIM-120 z 1973 roku ktore przenosily F-4E Luftwaffe w 1973 roku. Dalej chlopcy nie potrafoicie wskazac, ktore panstwo eksploatuje samolot oznaczony jako F-15AE. Taki jest fakt. A F-15QA to F-15QA, a nie F-15AE. Chyba proste? Co trzeba miec w glowie, zeby pisac ze F-15QA to F-15AE...
Tam nic już nie ma i tu jest problem
Ładnei podsumowałes funka i siebie, kapitalna samokrytyka:))
dejvidku, nie odwracaj kota ogonem. Ja, majac na mysli ciebie, napisale tak: "Co trzeba miec w glowie, zeby pisac ze F-15QA to F-15AE...", @ToR84 odpisal tak: "Tam nic już nie ma i tu jest problem", "Tam", czyli w twojej glowie, bo mowa w dalszym ciagu o tobie. Kto by pomyslal dejvidku, ze bede na portalu o tematyce militarnej tlumaczyc dzieciom (tobie) z jezyka polskiego na jezyk polski i uczyc czytania ze zrozumieniem. No ale coz... Moze sie czegos nauczysz.
NO jak widac prawda poteznie cię zabolała jak ci obalono twoje kłamstwa:)) A pokazuje to wyrtaznie twój post:"dejvidku, cala dyskusja byla 0 1973 roku. Koniec i kropka." jak dyskusja dotyczyła porównania F-104 i F-4F. Jestes zwykły nedzny troll i tyle.
Jak ty nieudolnie mataczysz. No ale tobie trzeba pisać specjalnie, wiec dejvidku, czas którego dotyczyła dyskusja, to był 1973 rok. Teraz rozumiesz?
Dla nas to za droga platforma, lepiej więcej F-16 w najnowszej wersji.
Teraz już nie ma co dyskutować, umowa na f35 podpisana, zaliczka wpłacona. Chyba że zmieni się rząd i wycofa się z umowy, na rzecz innej maszyny. A czy droga? To trzeba przeanalizować, koszt nośnika, koszty funkcjonowania w stosunku do możliwości. Ale skoro stać nas na najlepsze, najnowocześniejsze samoloty myśliwskie świata, to dlaczego f15 miałby być za drogi? Po za tym może nie będzie się bał burzy jak ten naj, choć po wpadkach Boeinga nawet tego nie możemy być pewni.
Po co rezygnować z F-35? Potrzebujemy z 250 myśliwców. Przy tej liczbie można mieć samoloty różnych typów. F-15, F-16, F-35 świetnie by się uzupełniały.
Jeszcze bardziej potrzebujemy sprawnej wielowarstwowej obrony plot, a ona mało nie kosztuje. Nowych bwp, haubic na podwoziu kłowym, nasycenia ppk, rozpoznania dalekiego zasięgu i zobrazowania satelitarnego, nowoczesnej amunicji do czołgów i artylerii, no i oczywiście podniesienia z dna naszej MW. Tylko skąd na to wszystko brać pieniądze, gdy ciągle politycy prześcigają się w oferowaniu, kto da więcej kowalskiemu. A kolejni wyprowadzają miliardy dolarów z polskiej gospodarki, płacąc charcz wujowi samowi za iluzoryczne poczucie bezpieczeństwa.
Trafny komentarz. I te argumenty.
A jakiś argument?
Już posiadamy F16, kolejny typ maszyny to ogromne koszty, chcesz się dołożyć do zakupu...
Skoro posiadamy F-16 i połowa z nich jest niesprawna to nie ma sensu kupować kolejnych.
co za bzdury
Tak, Grzegorzu bzdury.