Reklama

Siły zbrojne

Barka paliwowa do naprawy

Okręty MW w Świnoujściu (zdjęcie ilustracyjne, fot. Andrzej Nitka/Defence24.pl).
Okręty MW w Świnoujściu (zdjęcie ilustracyjne, fot. Andrzej Nitka/Defence24.pl).

Komenda Portu Wojennego w Świnoujściu poinformowała o trwającym postępowaniu, które będzie dotyczyło naprawy dokowej barki paliwowej, używanej przez 8. Flotyllę Obrony Wybrzeża. Jest to jednostka pomocnicza KPW, służąca do zaopatrywania przybrzeżnych okrętów.

Postępowanie, jak czytamy w suplemencie do Dziennika Urzędowego UE, toczy się według procedury ograniczonej. Dotyczy ono poszukiwania wykonawcy (lub grupy wykonawców), który podejmie się naprawy dokowej barki paliwowej B-3, używanej przez 8. Flotyllę Obrony Wybrzeża.

Naprawy powinny zmieścić się w czasie niewiele ponad miesiąca (w 35 dni) od momentu udzielenia zamówienia. Zamawiający przewiduje zlecenie dodatkowych prac, w ramach prawa opcji, niemniej szczegółowy ich wykaz znajdzie się w Specyfikacji Warunków Zamówienia, która zostanie przekazana wykonawcy.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu upływa 14 lipca o godzinie 10:00 i jest możliwe tylko w sposób stacjonarny, tj. w siedzibie Komendy Portu Wojennego Świnoujście przy ul. Steyera 28. Po upływie pół godziny nastąpi ich otwarcie.

Zostały ustalone dwa kryteria wyboru wykonawcy, czyli koszty wykonania prac naprawczych (waga 90) oraz okres trwania gwarancji na przeprowadzone czynności serwisowe (waga 10).

Przybrzeżna barka paliwowa B-3 projektu BPZ-500A/MW została wyprodukowana jeszcze w okresie PRLu, tudzież w latach osiemdziesiątych, a włączenie jej do służby miało miejsce w 1988 roku. Za jej przeznaczenie uchodzi dostarczanie paliwa jednostkom i okrętom znajdującym się w porcie wojennym. Jej długość wynosi 35 metrów, przy szerokości 9 m i zanurzeniu maksymalnym wynoszącym 2,5 metra.

Reklama
Reklama
Reklama

"Będzie walka, będą ranni" wymagające ćwiczenia w warszawskiej brygadzie

Komentarze

    Reklama