Reklama

Siły zbrojne

Przetarg na kombinezony i spadochrony dla pilotów

Fot. st. chor. W.Młynarczyk/COM CAM DO RSZ
Fot. st. chor. W.Młynarczyk/COM CAM DO RSZ

Inspektorat Uzbrojenia rozpoczął postępowanie przetargowe na zakup sprzętu wysokościowo-ratowniczego, w tym kombinezonów kompensacyjnych dla pilotów MiG-29, spadochronów siedzeniowych dla samolotów i śmigłowców.

18 listopada br. IU rozpoczął przetarg na dostawę "sprzętu wysokościowo-ratowniczego" dla polskich pilotów samolotów oraz śmigłowców, użytkowanych w Polskich Siłach Zbrojnych. Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i podzielony jest na dwa zadania, do których podmioty mogą startować oddzielnie.

Czytaj także: Polska kupi 40 pocisków JASSM-ER?

Pierwsza część zamówienia dotyczy dostawy w latach 2017 – 2020 wysokościowych ubiorów kompensacyjnych WUK-90 stanowiących indywidualne wyposażenie personelu latającego w samolotach naddźwiękowych MiG-29 lub równoważnych w ilości:
- 39 kompletów w roku 2017,
- 39 kpl. w roku 2018,
- 21 kpl. w roku 2019,
- 21 kpl. w roku 2020.

W drugiej części zamówienia jego przedmiotem jest dostawa w 2017 roku 30 kompletów spadochronów siedzeniowych (S-4) stanowiących indywidualny środek wyposażenia personelu latającego, służący do bezpiecznego opuszczania samolotu M-28 oraz śmigłowców Mi-2, Mi-8, Mi-14, Mi-17, Mi-24, SW-4 i W-3.

Czytaj także: Black Hawk dla specjalsów i co dalej? [Analiza]

Postępowanie prowadzone jest w procedurze ograniczonej, z maksymalną liczbą 10 wykonawców. Termin składania wniosków został wyznaczony na 20 grudnia br., zaś zakończenia realizacji: w pierwszej części do 31 października 2020 roku, zaś w drugiej do 31 października 2017 roku. Wśród nadesłanych ofert zostanie wybrana najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów: cena - waga 60, gwarancja - waga 40.

Reklama

Komentarze (1)

  1. wer

    wygrają amerykanskie po co przetarg robić?

    1. Obywatel maj

      Nasz dzielny AIR-POL też się postara coś uszyć jak zawsze, manufaktura z układami przecież.

Reklama