Dostarczony do Meksyku samolot King Air 350ER jest drugą z czterech zamówionych maszyn tego typu, zgodnie z podpisanym w tym roku kontraktem. Kolejne dwa samoloty mają trafić do odbiorcy na początku 2015 roku. Oprócz przekazania statków powietrznych Beechcraft ma zapewnić w ramach umowy szkolenia dla pilotów i mechaników oraz serwis części King Airów. Maszyny mają być wykorzystywane głównie do zadań transportowych oraz patrolowania akwenów morskich, przede wszystkim z myślą o zapobieganiu przemytowi narkotyków. King Airy dołączą w tej roli do używanych przez Meksyk samolotów CASY: siedmiu C-212 i trzech CN-235MP.
Dwa szkolno-treningowe samoloty T-6C+, które właśnie trafiły do Meksykańskiej Marynarki Wojennej, zostały zamówione w kwietniu 2014 roku. Maszyny dołączą do 12 T-6C+ używanych przez Meksykańskie Siły Powietrzne. Dostarczone samoloty wyposażone są m.in. węzły na uzbrojenie, zintegrowany szklany kokpit i sterownice HOTAS. Zdaniem producenta dużą zaletą sprzedanych Meksykowi maszyn jest zaawansowana awionika Esterline CMC Cockpit 4000 o otwartej architekturze umożliwiającej późniejsze modyfikacji zgodnie z wymaganiami użytkownika. T-6 Meksykańskiej Marynarki Wojennej dołączą do floty ponad 850 samolotów tego typu latających w barwach ośmiu krajów.
(AH)