Reklama
  • Wiadomości

XX MSPO - Strategia Bumaru do 2018 roku – rozwój największego polskiego koncernu zbrojeniowego

Salon w Kielcach był miejscem prezentacji sytuacji Grupy Bumar oraz jej planów na przyszłość. Strategię na kolejne lata przedstawił prezes zarządu Grupy Krzysztof Krystowski na wtorkowej konferencji prasowej.

Ogłoszenie nowej strategii Bumaru w czasie MSPO w Kielcach - fot. Łukasz Pacholski
Ogłoszenie nowej strategii Bumaru w czasie MSPO w Kielcach - fot. Łukasz Pacholski


Program strategiczny Bumaru opiera się na pięciu elementach, określanych mianem SPIKE, nota bene nazwanych analogicznie jak jeden z najnowocześniejszych systemów uzbrojenia w ofercie Bumaru: kierowanych przeciwpancernych pociskach rakietowych SPIKE, produkowanych w ZM Mesko na licencji izraelskiego Rafaela. Akronim SPIKE oznacza dla Bumaru:

  • S - jak synergia potencjału firm z Grupy (dywizje: Bumar-Ląd, Bumar-Elektronika, Bumar-Żołnierz, Bumar-Amunicja) i rozwój kooperacji z firmami zewnętrznymi,



  • P – jak produkt (czyli wzmocnienie pozycji na krajowym rynku oraz rozwój eksportu wiodących produktów),

  • I - jak innowacje w zakresie systemów uzbrojenia, czyli zwiększenie nakładów na rozwój nowych systemów uzbrojenia,

  • K - jak klient, czyli skupienie się na potrzebach najważniejszego klienta Bumaru, jakim jest Ministerstwo Obrony Narodowej,

  • E - jak efektywność, czyli koncentracja na poprawie wyników finansowych oraz zapewnienie wysokiej efektywności działania.


Według zapewnień prezesa Grupa postawi w najbliższym czasie na zmiany oraz dostosowanie oferty oraz uzbrojenia a także obsługi posprzedażowej do potrzeb kluczowych klientów.

(KT)

Zobacz również

WIDEO: Zmierzch ery czołgów? Czy zastąpią je drony? [Debata Defence24]
Reklama
Reklama