Reklama

Przemysł Zbrojeniowy

Kolejne kontrakty Autosanu

Autobus Sancity 12LF. Fot. Autosan / autosan.pl
Autobus Sancity 12LF. Fot. Autosan / autosan.pl

Przynależąca do Grupy PGZ spółka Autosan uzyskała nowe zamówienia na dostawę autobusów komunikacji miejskiej klasy Maxi. Oferta dostarczenia 15 egzemplarzy pojazdów została wyłoniona w postępowaniu zorganizowanym przez Gminę Miejską Przemyśl.

Oferta spółki Autosan została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę 15 szt. nowych autobusów klasy MAXI przeznaczonych do komunikacji miejskiej Przemyśla. Zapotrzebowanie rozdzielono na dwa osobne rodzaje, z których pierwszy dotyczył nabycia 13 autobusów z silnikami diesla, a drugi 2 autobusów z silnikami na gaz ziemny. W obu obszarach realizowano osobne procedury konkurencyjne.

W ramach pierwszego zadania pojazdy Autosanu konkurowały z autobusami spółki URSUS. Oferta zwycięzcy była minimalnie korzystniejsza pod względem ceny, osiągając jednocześnie lepszą notę za przedstawione parametry techniczne oferowanych pojazdów.

Przemyśl to kolejne miasto na Podkarpaciu, które wybrało ofertę przedstawioną przez Autosan. W październiku 2017 r., spółka zakomunikowała pozyskanie kontraktu na dostawę 6 sztuk autobusów SANCITY dla Stalowej Woli. Tym samym liczba sprzedanych i zakontraktowanych w 2017 r. autobusów Autosan wzrosła do 62 sztuk.

Nowe „przemyskie” zamówienie zwiększa tę liczbę do 77 egzemplarzy. Przedstawiciele Autosanu wyrażają jednocześnie nadzieję, że już niebawem uda się przekroczyć okrągłą liczbę 100 sztuk zakontraktowanych pojazdów.

Zamówienie Gminy Miejskiej Przemyśl obejmuje dostawę 13 autobusów SANCITY 12LF, z silnikami spełniającymi normy czystości spalin EURO 6 oraz 2 autobusów SANCITY 12LF CNG, z napędem na sprężony gaz ziemny CNG. Przystąpienie do realizacji zamówienia rozpocznie seryjną produkcję pojazdów gazowych marki Autosan.

Czytaj też: Autobusy miejskie Autosanu dla Starogardu Gdańskiego

PGZ / MK

Reklama

Komentarze (2)

  1. vvv

    super...wypompowanie z MON 3,5mld zł w celu reanimacji trupa przy zerowych zamowieniach dla priorytetowych programow. ale co tam

    1. KrzysiekS

      KrzysiekS->vvv Myślę że dostaną zamówienia to tylko kwestia czasu natomiast czy spółka będzie efektywna czy tylko "będzie przejadała pieniądze" to już inna sprawa czas pokaże.

  2. Ziem

    Będą z "polski" ... Ale to że najważniejsze klamoty bedą z zachodu bo u nas brak zakładów to nie ważne. Montownia, tyle że z historią.

Reklama