Reklama

W swoim wystąpieniu poprzedzającym podpisanie umowy o strategicznej współpracy z polską spółką prezes HDT Global Sean Bond zwrócił uwagę, że obie firmy połączyło wiele lat doświadczenia we wspieraniu ludzi w mundurach i przekazywaniu im najwyższej jakości produktów. HDT Global dostarcza wyposażenie dla służb mundurowych już od 1937 roku, a polska Lubawa działa pod różnymi nazwami nieprzerwanie od 1951 roku. 

Wraz z podpisaniem tej umowy partnerstwo HDT Global i Lubawa otworzy możliwości rozwoju i tworzenia innowacji na wiele lat do przodu.

Prezes i CEO HDT Group Sean Bond

Prezes i CEO HDT Group Sean Bond (po lewej) i Prezes Lubawa Marcin Kubica, Fot. Defence24.pl

Definicją Grupy Lubawa jest przede wszystkim bezpieczeństwo naszych użytkowników. Dlatego tworzymy nasze produkty od najmniejszego możliwego komponentu, stąd dbamy o każdy jego szczegół techniczny i stąd bardzo ostrożnie dobieramy rozwój naszej oferty handlowej. Marka Lubawa jest marką znaną wśród naszych użytkowników i cenioną. Jestem przekonany, że dokonaliśmy właściwego wyboru rozwijając naszą ofertę o ofertę HDT Global i z dumą łącząc również nasze brandy. Wspólnie Lubawa Group i HDT Global dają rozwiązania wpisujące się w oczekiwania współczesnych użytkowników.

Prezes Lubawa Marcin Kubica

Umowa pomiędzy HDT Global i Lubawa Gorup będzie obejmować zarówno otwarcie w Polsce produkcji, jak też dalszy rozwój linii szybkorozstawialnych (do maksymalnie 10 minut przez 2 osoby) namiotów specjalistycznych, z przeznaczeniem dla służb ratunkowych, jednostek mundurowych oraz wojska. Chodzi tu głównie o produkty z linii Base-X oraz AirBeam oraz Drash. Uniwersalność ich konstrukcji powoduje, że są one z powodzeniem stosowane jako bazy noclegowe, centra dowodzenia akcjami ratunkowymi czy też szpitale polowe. Konstrukcje te są wykorzystywane na całym świecie. Na mocy porozumienia o strategicznym partnerstwie HDT Global będzie także miał możliwości prezentowania produktów polskiej spółki na rynku amerykańskim. Jest to dla spółki zza Oceanu korzystne biorąc pod uwagę, że nie miała ona dotąd możliwości korzystania z tka­nin posia­da­ją­cych cer­ty­fi­ka­cję euro­pej­ską. 

Namiot na stoisku Lubawy podczas IFRE 2017 w Kielcach, Fot. Defence24.pl

Reklama
Reklama

Komentarze (1)

  1. jurgen

    czy Lubawa sprzedała już pokrycia maskujące dla armii USA ?

    1. Podbipięta

      Berberysa testowali i uznali nawet za lepszy od szwedzkiej Barracudy ale ostatnio ponoć pozostają przy Szwedach ( kupują u nich od lat) i sądżę o czym nie ma mowy w artykule że tu o to idzie... czyli o tego krzaczora co by go Jankesom sprzedać.A reszta tego info to foo fighters....