Reklama

Siły zbrojne

Jest wykonawca szkoleń załóg samolotów VIP

Fot. Rafał Lesiecki / Defence24.pl
Fot. Rafał Lesiecki / Defence24.pl

1 Baza Lotnictwa Transportowego zamówiła szkolenie teoretyczne, symulatorowe oraz e-learningowe dla personelu latającego samolotu G550 (takie maszyny są używane do przewozu VIP) w latach 2022-2024. Realizacją usług zajmie się CAE STS LIMITED za 7,34 mln zł.

Reklama

Jak wskazuje 1. Baza Lotnictwa Transportowego przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia teoretycznego, symulatorowego oraz e-learningowego personelu latającego samolotu G550 w latach 2022-2024. 

Reklama

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.

Na część 1 składają się szkolenia o tematyce:

Reklama
  1. Pilot Recurrent – szkolenie teoretyczne oraz symulatorowe personelu latającego samolotu G550 w latach 2022-2024
  2. przerwanie lub kontynuowanie startu w jego krytycznej fazie (podejmowanie decyzji – szkolenie teoretyczne oraz symulatorowe w latach 2022-2024
  3. zarządzanie energią kinetyczną samolotu (zależność: wysokość-prędkość) – szkolenie teoretyczne oraz symulatorowe w latach 2022-2024

Na część 2 składa się szkolenie na temat Procedur Międzynarodowych (International Procedures e-Recurrent) – szkolenie e-learningowe.

Czytaj też

Całkowita wartość zamówienia wyniesie 7,34 mln zł. Zgodnie z opisem zamówienia Część 1 (szkolenia nr 1-3) - od dnia podpisania umowy do dnia 30.12.2024 r., w niżej wymienionych terminach:

  • 2022 r.: maj-czerwiec, listopad – grudzień
  • 2023 r.: maj-czerwiec, istopad – grudzień,
  • 2024 r.: maj-czerwiec, listopad – grudzień.

Zaś termin realizacji Części 2 – od dnia podpisania umowy, przy czym nie wcześniej niż od 01.01.2023 r., do dnia 30.12.2024 r to każdy termin szkolenia musi być wyznaczony do końca I kwartału danego roku kalendarzowego.

Czytaj też

W ramach informacji dodatkowych zaznaczono, że wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 119,97 tys. zł. W przypadku składania ofert na poszczególne części: 118,5 tys. – dla części 1, oraz 1,471 tys. – dla części 2.

Kryteria udzielenia zamówienia obejmowały dostępność symulatora w preferowanych godzinach (waga: 40), cena (waga: 60).

Reklama
Reklama

Komentarze (1)

  1. Al.S.

    Teraz dokupić G550 w wersji CAEW i będziemy mieć od razu przeszkolonych pilotów.