• Ważne
  • Wiadomości

Concept: Jesteśmy związani z bardzo silnymi partnerami [Defence24 TV]

”Jesteśmy związani z bardzo silnymi partnerami polskimi m.in. z Polskim Holdingiem Obronnym oraz z kilkoma zakładami z branży motoryzacyjnej, która jest w stanie wraz z nami uruchomić produkcję pojazdów” - powiedział w rozmowie z Defence24 TV podczas targów Eurosatory 2018 Tomasz Kłeczek z firmy Concept Sp. z o.o. W Paryżu polska spółka pokazywała m.in. pojazdy z rodziny Dino, które są oferowane polskiej armii w postępowaniu Mustang. 

Fot. Paweł K. Malicki/Defence24.pl

Concept zaprezentował na targach Eurosatory 2018 pojazdy Wirus IV dla wojsk dalekiego rozpoznania wybrany w postępowaniu Żmija oraz dwie wersje cięższych Dino (nieopancerzony LTMPV 319 o masie 3,5 tony i opancerzony LTMPAV 519 o masie 4,6 tony), które są oferowane polskiemu MON w postępowaniu Mustang. Przedstawiciel firmy Concept odniósł się także w rozmowie z Defence24 TV do szans na sprzedaż tych pojazdów na światowych rynkach. 

Nasza oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów zagranicznych, na Eurosatory odbyło się kilka spotkań z klientami, którzy są bardzo zainteresowani naszymi pojazdami zarówno z jednej, jak i drugiej grupy pojazdów.

Tomasz Kłeczek, Concept Sp. z o.o.

 Tomasz Kłeczek powiedział również, że pojazdy firmy Concept są przystosowane do działania w bardzo różnym środowisku. 

Nasze pojazdy są doskonale przygotowane na różne warunki atmosferyczne. Nie boimy się żadnej pogody. Nie boimy się zimna, nie boimy się też pustyni i piasku. Auta są przygotowane należycie.

Tomasz Kłeczek, Concept Sp. z o.o.

Przedstawiciel Conceptu zadeklarował również, że w razie wygrania postępowania w Polsce firma jest gotowa do rozpoczęcia seryjnej produkcji pojazdów Dino. 

Jesteśmy związani z bardzo silnymi partnerami polskimi m.in. z Polskim Holdingiem Obronnym oraz z kilkoma zakładami z branży motoryzacyjnej, która jest w stanie wraz z nami uruchomić produkcję tych pojazdów. Bazujemy na komponentach niemieckich, wykorzystujemy podwozie firmy Daimler natomiast całe nadwozie, pozostałe elementy, konfiguracja, zabudowa wnętrza oraz elementy opancerzone - to wszystko wykonywane jest w Polsce.

Tomasz Kłeczek, Concept Sp. z o.o.

 

Zobacz również

Reklama