Przemysł Zbrojeniowy

Fot. Paweł K. Malicki/Defence24.pl

Concept: Jesteśmy związani z bardzo silnymi partnerami [Defence24 TV]

”Jesteśmy związani z bardzo silnymi partnerami polskimi m.in. z Polskim Holdingiem Obronnym oraz z kilkoma zakładami z branży motoryzacyjnej, która jest w stanie wraz z nami uruchomić produkcję pojazdów” - powiedział w rozmowie z Defence24 TV podczas targów Eurosatory 2018 Tomasz Kłeczek z firmy Concept Sp. z o.o. W Paryżu polska spółka pokazywała m.in. pojazdy z rodziny Dino, które są oferowane polskiej armii w postępowaniu Mustang. 

Concept zaprezentował na targach Eurosatory 2018 pojazdy Wirus IV dla wojsk dalekiego rozpoznania wybrany w postępowaniu Żmija oraz dwie wersje cięższych Dino (nieopancerzony LTMPV 319 o masie 3,5 tony i opancerzony LTMPAV 519 o masie 4,6 tony), które są oferowane polskiemu MON w postępowaniu Mustang. Przedstawiciel firmy Concept odniósł się także w rozmowie z Defence24 TV do szans na sprzedaż tych pojazdów na światowych rynkach. 

Nasza oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów zagranicznych, na Eurosatory odbyło się kilka spotkań z klientami, którzy są bardzo zainteresowani naszymi pojazdami zarówno z jednej, jak i drugiej grupy pojazdów.

Tomasz Kłeczek, Concept Sp. z o.o.

 Tomasz Kłeczek powiedział również, że pojazdy firmy Concept są przystosowane do działania w bardzo różnym środowisku. 

Nasze pojazdy są doskonale przygotowane na różne warunki atmosferyczne. Nie boimy się żadnej pogody. Nie boimy się zimna, nie boimy się też pustyni i piasku. Auta są przygotowane należycie.

Tomasz Kłeczek, Concept Sp. z o.o.

Przedstawiciel Conceptu zadeklarował również, że w razie wygrania postępowania w Polsce firma jest gotowa do rozpoczęcia seryjnej produkcji pojazdów Dino. 

Jesteśmy związani z bardzo silnymi partnerami polskimi m.in. z Polskim Holdingiem Obronnym oraz z kilkoma zakładami z branży motoryzacyjnej, która jest w stanie wraz z nami uruchomić produkcję tych pojazdów. Bazujemy na komponentach niemieckich, wykorzystujemy podwozie firmy Daimler natomiast całe nadwozie, pozostałe elementy, konfiguracja, zabudowa wnętrza oraz elementy opancerzone - to wszystko wykonywane jest w Polsce.

Tomasz Kłeczek, Concept Sp. z o.o.

 

Źródło:MSPO / Defence24
Reklama

Komentarze (6)

  1. Erda

    Faktycznie. ....siła aaa aa taka że ho ho! Jedyny super silny koncern na świecie który nic nie sprzedaje i przynosi straty....klekajcie narody.

  2. Bucefal

    Pozostałe dwie firmy z Bielska sprzedają w dziesiątkach jeśli nie w setkach swojich pojazdow specjalistycznych na całą zachodnia Europę. Naprawdę nie widzę powodu czemu koncept miałby być gorszy.

  3. wersa

    Solidni partnerzy od takich gniotów? a co już sprzedaliście ze swoich produktów? nie mam tu na myśli naszego skarłowaciałego MON.....co sprzedaliście innym państwom, innym armiom? nic? naprawdę nic? no jak mi przykro....

  4. Dark

    Co to jest ... dostawczaki po liftingu dla grubą kasę dla WP. Może kupmy po prostu terenówki cywilne Toyoty jak ISIS i bedzie taniej, jepiej, ładniej i do tego zimą cieplej ... Dziwnym trafem spółka wypłynełą z niczego i jako jedyny dopuszczony podmiot wygrywa.... czy to nie dziwne ?

  5. skal

    Są związani z silnymi partnerami zagranicznymi za... grubą kasę polskiego podatnika.

  6. clash

    Patrzac na te gnioty mozna dojsc do wniosku ze ci solidni partnerzy to jakies lokalne technikum samochodowe....