17 listopada br., w czasie wizyty delegacji władz Ukrainy w Wietnamie, poruszono kwestię modernizacji samolotów transportowych An-26 eksploatowanych przez lotnictwo wojskowe tego azjatyckiego państwa.
Wietnamczycy dysponują 20 samolotami tego typu, które są obecnie największym typem maszyn transportowych w wojsku. Ich eksploatacja rozpoczęła się w latach 80. XX wieku i obecnie przyszedł czas na podjęcie decyzji do dalej. Oferta ukraińska obejmuje gruntowną modernizację płatowca oraz wyposażenia pokładowego (na wzór hinduskich An-32), a także wydłużenie żywotności o kolejnych 20 lat. To zaś mogłoby odłożyć w czasie wymianę floty.
Obecnie propozycja ukraińska jest pierwszą w zakładanym programie modernizacji lotnictwa transportowego. Poza Ukrainą swoją ofertę, z całą pewnością, przedstawią państwa europejskie (EADS oraz Alenia Aermacchi), Stany Zjednoczone (Lockheed Martin i być może Boeing), Brazylia (C-390), a także (wspólnie) Rosja i Indie.
(ŁP)
CaseyMen
wh0cd607470 <a href=http://buyabilify.site/>web site</a> <a href=http://zoloft-2.us/>generic zoloft price</a> <a href=http://buy-azithromycin.gdn/>where can i buy azithromycin</a> <a href=http://buyalbuterol100.top/>albuterol</a> <a href=http://generic-celebrex.science/>as explained here</a> <a href=http://tadacip0.top/>tadacip</a> <a href=http://buyeurax.in.net/>eurax</a>