Reklama


Pierwszy z nich nosił w czasie służby w Siłach Powietrznych Stanów Zjednoczonych rejestrację 80-0561. Nosi numer seryjny 61-282. Został wyprodukowany jako F-16A Block 15 i został dostarczony do USAF 23 grudnia 1981 roku. Jego pierwszą jednostką był 313. Dywizjon USAF. W kolejnych latach był przenoszony do kolejnych formacji, ostatecznie zakończył służbę 3 listopada 1994 roku, kiedy trafił do składnicy AMARC z 169. Dywizjonu należącego do Gwardii Narodowej stanu Illinois.

Drugi z nich nosił rejestrację 80-0549 i nosi numer seryjny 61-270. Został wyprodukowany jako F-16A Block 15 i został dostarczony USAF 15 grudnia 1981 roku. Jego pierwszą jednostką był 80. Dywizjon USAF. W drugiej połowie lat 80. XX wieku został zmodernizowany do odmiany Block 15ADF, po tym trafił do 136. Dywizjonu należącego do Gwardii Narodowej stanu Nowy Jork. Został wycofany ze służby 14 lutego 1994 roku, kiedy trafił do składnicy AMARC.

(ŁP)
Reklama

Abramsy i K2 w Polsce, ofensywa w Syrii - Defence24Week 101

Komentarze (1)

  1. A_S

    Ech te nowości naszej armii.

Reklama