Reklama

Przemysł Zbrojeniowy

MASKPOL dwa lata na rynku cywilnym

Autor. MASKPOL

Maj 2021 roku dla firmy MASKPOL, wchodzącej w skład Polskiej Grupy Zbrojeniowej, był datą debiutu cywilnej linii produktowej – sygnowanej marką MAPA TACTICAL. Przedsiębiorstwo MASKPOL S.A. w tym roku obchodzi 55 lat swojego istnienia. Przez cały ten okres, w mniejszym lub większym stopniu, produkty spółki były przeznaczane na rynek cywilny.

Reklama

Materiał sponsorowany

Reklama

Wojna na Ukrainie - raport specjalny Defence24.pl

Jednak to właśnie w 2021 roku wyroby sygnowane znakiem MAPA trafiły do szerokiego grona odbiorców. Szybko po premierze okazało się, że grupa klientów sięga znacznie dalej niż teren naszego kraju. Produkty szybko trafiły do krajów skandynawskich czy Holandii, jak również spotkały się z dużym zainteresowaniem za oceanem. W ciągu dwóch lat, które minęły od debiutu na rynku cywilnym, widać, że to propozycja ciekawa i budząca zainteresowanie.

Reklama

Czytaj też

Autor. MASKPOL

Od początku istnienia marki MAPA, obroty rok do roku wzrastały o 90%, a liczba produktów w ramach linii MAPA wzrosła dwukrotnie. Projekt, który powstał w oparciu o innowacyjny wzór kamuflażu MAPA®, zaprojektowany specjalnie do maskowania użytkowników w warunkach panujących w naszej szerokości geograficznej, po dwóch latach istnienia doczekał się rozszerzenia kolekcji o nowe elementy umundurowania i wyposażenia również w innej kolorystyce. Poza Klientami indywidualnymi, którzy docenili nowe wzornictwo firmy z Konieczek, odbiorcami produktów marki MAPA stali się również odbiorcy instytucjonalni.

Autor. MASKPOL

O właściwym kierunku rozwoju marki poza zadowoleniem klientów, świadczą również wyróżnienia i nagrody za wzornictwo i funkcjonalność produktów. Mowa tu m.in. o nagrodzie Defender dla kamizelki ROCK ONE, która została doceniona przez komisję konkursową podczas XXX Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach.

Czytaj też

Autor. MASKPOL

Od momentu premiery do dziś, linia MAPA TACTICAL to ponad pięćdziesiąt pozycji asortymentowych skierowanych niezmiennie do użytkowników cywilnych, członków organizacji strzeleckich i proobronnych, łączących zainteresowania militarne z aktywnym spędzaniem czasu wolnego. W czwartym kwartale 2023 planowane są kolejne, nowe elementy oporządzenia, tj. torba na broń, dodatkowe elementy oporządzenia taktycznego, a przede wszystkim elementy odzieży wierzchniej w postaci serii kurtek dostosowanych do dynamicznie zmieniających się warunków atmosferycznych.

Autor. MASKPOL

Z perspektywy ponad dwóch lat można stwierdzić, że decyzja o powstaniu nowej polskiej marki oporządzenia taktycznego była słuszna. Zaprojektowane i produkowane w całości w Polsce wyroby spotkały się z pozytywnym przyjęciem rynku i znalazły na nim swoje stałe miejsce obok innych, uznanych producentów i marek oporządzenia taktycznego.

Czytaj też

Materiał sponsorowany

Reklama

Mikrostan wojenny, Mad Max w Syrii - Defence24Week 102

Komentarze (4)

  1. Extern.

    Głupio to trochę pisać ale wychodzi na to że jako cywile powinniśmy trzymać kciuki aby Wojsko Polskie nie przyjęło tego interesującego kamuflażu jako obowiązującego w WP wzoru. Wtedy byłby to już produkt objęty zakazem sprzedaży dla podmiotów nie koncesjonowanych, czyli niedostępny w sprzedaży ani używaniu dla cywili.

  2. Krzysztof33

    Mapa B jest nieco za ciemna na nasze warunki. Dlaczego do produkcji przyjęto właśnie ten wariant nikt właściwie nie wie.

  3. Franek Dolas

    Pytanie Jak się rozmnażają ośmiorniczki przez pączkowanie? Wszędzie ich pełno. Teraz objawił się kolejny ASW któremu nic nie pasuje. Płytę grają zawsze tą samą -nic kreatywności.

  4. ASW

    To czego nie dało się opchnąć wojsku próbowano sprzedać na rynku cywilnym. Kamuflaż MAŁPA jako produkt się nie przyjął (ceny chore).

    1. Facetoface

      340 za bluzę lub spodnie jest do przyjęcia. Trzeba poszukać cwaniacy wyceniają nawet x2..

    2. Laky

      Sam jesteś chory,MAPA to super produkt💪👍👏😁

Reklama