W wywiadzie z Defence24.pl Adam Januszko, prezes zarządu Sundragon S.A., przedstawił kompetencje spółki należącej do grupy kapitałowej SUNDRAGON.
Firma RSY specjalizuje się w naprawach głównych oraz bieżących silników wysokoprężnych oraz gazowych (CNG i LPG) przeznaczonych do pojazdów użytkowych, a także wojskowych. Spółka dysponuje m.in. hamownią do silników Mercedes/MTU oraz stanowiskami hamującymi (wodne Schenk oraz elektryczne) z możliwością obciążania silników do mocy 1 600 KM.
Materiał sponsorowany
Pucin:)
@eee- żartujesz człowieku przecież to są prywaciarze a partia władzy nienawidzi chorobliwie prywaciarzy bo nie można tam wsadzić swoich i strzyc spółki - przykład : AMZ Kutno i dziwaczne kupno pojazdu 4*4 KLTV, zamiast TUR V oraz zwiększone zamówienia na TUR VI.
raczek
Tur to takie samo dziadostwo jak Honker tylko ladnie pomalowali. aswoja droga to skladaki silniki kupowane na zachodzie przekldnie my musimy miec fabryke silnikow i przedlani tu w Polsce a tylko od Koreanczykow mozna to wyciagnac wiec nie pisz ze Kutno bla bla.
Pucin:)
@raczek - od Koreańczyków to co najwyżej będziesz mógł wyciągnąć za darmo fluki z nosa!!!! Rewelacja jak chce kupić silnik to kupuje całą fabrykę samochodów!!!! I na koniec twego brejzolenia - jaki silnik ma Jelcz 442.32???? :) Też składak!!! :)
Davien3
@raczek i wg ciebie KIA da ci licencje na silnik Hyundaia?? Do tego na typowo cywilny silnik bo tym jest jednostka napedowa KLTV o "zabójczej" mocy 168kW:)
Szwejk85/87
Prywatna inicjatywa nadciąga z odsieczą dla MON i PGZ. Podejrzewam, że ta firma, odpowiednio dofinansowana, spokojnie dźwignęłaby licencję 1500 KM od Koreańczyków. A potem mniejsze silniki.
Davien3
@Szwejk po pierwsze oni nie produkują silników ale jedynie naprawiaja i serwisuja, po drugie to Korea wie że sprzedaje nam licencje na Doosana??Bo chyba nawet nie maja zamiaru.
eee
Super, to teraz na Ukraine, ekipe wyslac lub zawrzec umowe.