Geopolityka
Polska Grupa Zbrojeniowa partnerem strategicznym MSPO
Polska Grupa Zbrojeniowa została Partnerem Strategicznym Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach na najbliższe trzy lata – 2016, 2017 i 2018 rok.
Polska Grupa Zbrojeniowa skupia ponad 60 spółek działających w branżach: obronnej, stoczniowej i nowych technologii, osiągając roczne przychody na poziomie 5 mld zł. Dzięki wykorzystaniu potencjału polonizacji technologii, ścisłej współpracy z polską nauką oraz naciskowi na proces badawczo-rozwojowy, PGZ oferuje produkty zwiększające bezpieczeństwo.
Obok tradycyjnych domen produktowych pojawiają się wciąż nowe. Są to między innymi cybertechnologie oraz technologie kosmiczne i satelitarne. PGZ powstała w wyniku procesu konsolidacji krajowego potencjału przemysłowo-obronnego.
Pełna oferta Polskiej Grupy Zbrojeniowej będzie prezentowana już podczas tegorocznej edycji XXIV MSPO, organizowanej pod Honorowym Patronatem Prezydenta RP, w dniach 6-9 września w hali C oraz na terenie zewnętrznym Targów Kielce.
GI
Na razie PGZ jest potęgą jeśli chodzi o prezentacje modeli, demonstratorów technologii, przekrojów itd. Na targach pochwalili się Loarą NG pod postacią modelu. Pytanie, co z całej tej gamy produktów zostanie wdrożonych do produkcji.
Black
Kolejny twór łączący polskie firmy zbrojeniowe pompowany medialnie,tylko znów brak widocznych efektów.
stary
Ważne aby ten sprzęt był kupowany a nie tylko prezentowany.