Reklama

Geopolityka

Polska Grupa Zbrojeniowa partnerem strategicznym MSPO

Polska Grupa Zbrojeniowa została Partnerem Strategicznym Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach na najbliższe trzy lata – 2016, 2017 i 2018 rok.

Polska Grupa Zbrojeniowa skupia ponad 60 spółek działających w branżach: obronnej, stoczniowej i nowych technologii, osiągając roczne przychody na poziomie 5 mld zł. Dzięki wykorzystaniu potencjału polonizacji technologii, ścisłej współpracy z polską nauką oraz naciskowi na proces badawczo-rozwojowy, PGZ oferuje produkty zwiększające bezpieczeństwo.

Obok tradycyjnych domen produktowych pojawiają się wciąż nowe. Są to między innymi cybertechnologie oraz technologie kosmiczne i satelitarne. PGZ powstała w wyniku procesu konsolidacji krajowego potencjału przemysłowo-obronnego.

Pełna oferta Polskiej Grupy Zbrojeniowej będzie prezentowana już podczas tegorocznej edycji XXIV MSPO, organizowanej pod Honorowym Patronatem Prezydenta RP, w dniach 6-9 września w hali C oraz na terenie zewnętrznym Targów Kielce.

Reklama

"Będzie walka, będą ranni" wymagające ćwiczenia w warszawskiej brygadzie

Komentarze (3)

  1. GI

    Na razie PGZ jest potęgą jeśli chodzi o prezentacje modeli, demonstratorów technologii, przekrojów itd. Na targach pochwalili się Loarą NG pod postacią modelu. Pytanie, co z całej tej gamy produktów zostanie wdrożonych do produkcji.

  2. Black

    Kolejny twór łączący polskie firmy zbrojeniowe pompowany medialnie,tylko znów brak widocznych efektów.

  3. stary

    Ważne aby ten sprzęt był kupowany a nie tylko prezentowany.

Reklama