Reklama

Siły zbrojne

Wojsko remontuje Honkery

Fot. 11LDKPANC.WP.MIL.PL
Fot. 11LDKPANC.WP.MIL.PL

1 Regionalna Baza Logistyczna w Wałczu opublikowała ogłoszenie o zamówieniu usługi w zakresie remontu głównego sprzętu samochodowego Honker 2424/2000. 

Przedmiotem zamówienia jest remont główny sprzętu samochodowego Honker 2424/2000 zgodnie ze wskazanym przez zamawiającego opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 2 i 4 do SIWZ, przy czym ilości ujęte w opcji w SIWZ jako „ilość w opcji” mogą być wykorzystane po realizacji ilości podstawowych ujętych w SIWZ jako „ilość podstawowa” w terminie do 30.11.2018 r. O zamiarze skorzystania z prawa opcji zamawiający poinformuje wykonawcę "w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb", w terminie do dnia 29.6 2018 r.

Część pierwsza zamówenia dotyczy remontu głównego 28 pojazdów marki Honker 2424/2000 oraz 7 pojazdów specjalnych marki Honker 2424/2000. Część druga i trzecia zamówienia zakładają natomiast remont główny po 35 pojazdów Honker. Kolejne, czwarte zadanie to remon 25 samochodów. Każda z części zakłada możliwość realizacji prawa opacji na 5 szt. pojazdów. 

Termin składania ofert wyznaczono na 24 kwietnia 2018 roku, godz. 8:30. 

Reklama

Rok dronów, po co Apache, Ukraina i Syria - Defence24Week 104

Komentarze (24)

  1. Rudy

    Takie złe a do tej pory jeżdżą szacun

  2. Czarek

    w Dęblinie w WZInż też stoi masa tego złomu do remontu i po remoncie, a z AMW w Krakowie wycofany właśnie został Honker z przetargu,źle z naszą armią oj źle...

  3. Karba

    Absurd, taniej to zutylizować

    1. Koniu

      To czym będziesz jeździł? Dostawczym Sprinterem w kwadratowej budzie, z pseudo napędem na 4 koła, w cenie dwa razy wyższej niż nowy Honker?

  4. Marek1

    Mustang zdechł, więc remontuje sie kucyka - pardon Honkera. Przez grzeczność NIE zapytam ILE będzie kosztował remont główny zajeżdżonego do imentu złomu ? Jak znam życie, to zapewne cenę 2 nowych ...

    1. Koniu

      Remont kapitalny silnika, z osprzętem, szlifami wału i jego azotowaniem w fabryce silników w Andrychowie to koszt ok 7000. Silnik wraca do nas niemal jak nowy. Śmiga następne 600 tyś.

  5. Autor

    Ciekawe jak inne składaki z doklejonym nadwoziem z laminatu będą wyglądały po 18 latach eksploatacji przez przypadkowych kierowców w terenie :D Prosty nie znaczy zły.

  6. potawest

    extra - czyli modernizacja wojska idzie pelna parą - Honker / Tarpan (pierwsza prezentacja 1972!) czyli znak nowoczesnosci naszej Armii 21 wieku! - czas pomyslec o przywroceniu do sluzby Błyskawicy plus szeregu samolotow z muzeow na czele z PZL P.11c ktore po remoncie i przywroceniu do stanu lotnego powaznie wzmocnią nasze Sily Zbrojne!

    1. Autor

      Nie masz pojęcia o czym piszesz. Tak z 20 lat ci się przestawiło. Honker to zupełnie coś innego niz tarpan. Do tego rozpoczęcie produkcji poprzedziło 70 prototypów i parę mln kilometrów testów na różnych szerokościach geograficznych - do tego zrzucanie na spadochronie, eksploatacja w skrajnych warunkach. Najlepiej jak się wypowiadają ci co nie mają pojęcia i w życiu nie używali.

  7. Spahis

    i jak tu bronić Ojczyzny :)

  8. OLEK

    Brawo MON! tylko polskie samochody, czołgi i samoloty dla naszej armii. Dość wyzysku zachodnich korporacji! Tarpan to dobry, sprawdzony na misjach samochód. Naprawisz go wszędzie. Jest pojemny. zołnierze chwalą jego dzielnośc terenową i wielozadaniowość to typowy koń roboczy naszej armii. Trzeba jeszcze go dokupić dla WOT - ludzie w fabryce będą mieli pieniądze a kraj będzie się rozwijał. Podobno nawet Amerykanie go nam zazdroszczą bo jest lekki i ma nbardzo dobry silnik. TAK TRZYMAĆ I WSPIERAĆ TYLKO POLSKIE FFIRMY!!!!

    1. Melkior

      Nie no, nie mogę. Jak widzę takie komentarze to aż mnie trzęsie! Naprawdę istnieją ludzie którzy uważają że remont poloneza w cenie nowego audi a4 jest świetnym pomysłem?

    2. PartyZant

      Ciekawe, że nikt tego \"cuda\" nie chce kupić? Nawet rodacy nie kupują. Złom nieziemski! J

    3. Ulopik

      Widać nie jesteś patriotą. Wy wszystko byście kupowali za granicą a potem wielki lament ze nasze firmy się nie rozwijają. Dzięki obecnemu MON skończyła się grabiez naszego narodu. Honker to bardzo dobry i tani sprawdzony pojazd. Sprawdzony. Juz jest. Nie trzeba wydawać miliardów na zagraniczne zlomy. O tak, wy byście wszytko wydali dla zagranicznych koncernów. Skończyło się. Wspierać tylko polskie doskonale produkty jak Honker. W razie wojny nie będą walczyły terenówki a czołgi. Należy zatem całą kasę przeznaczyć na dokupienia dodatkowych T72 w Bumarze a Leopardy ten niemiecki złom sprzedać. TYLKO POLSKIE! @

  9. Pitu pitu

    Remont generalny honkera wersji dla MON to koszt nowej Toyoty HILUKS. WARIACJA NORMALNIE.

    1. marian

      A co ma takiego wersja dla MON? Oprócz farby :)

    2. Pitu pitu

      Rdzę pod farbą.

  10. Yty

    Proponuje obejżeć program Złomowisko i tam poszukać kto zrobi to taniej bedzie lepiej dla armii.

  11. Rumek

    To jest taki Miś. Miś na miarę naszych możliwości. (Reprezentujący całe stado podobnych w armii). Gruba kasa pójdzie na reanimację zdechlaków a prawdziwa fortuna przyjdzie za 2-3lata za kasację szmelcu. Tak trzymaj \"Dobra zmiano\"!

  12. Pod kontrolą

    Jak to mawia rząd, w pół roku uszczelnili podatki i VAT i stąd pochodzą pieniądze na 500+ i jak pieniądze na modernizację armii się skończą to skończy się 500+

  13. P wawa

    Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać czytając płacze na remontami najnowszych i zasadniczo poprawionych wersji Honka kiedy wojsko jeszcze śmiga w UAZ-ach czy Tarpanach

  14. bęcki

    \"Śmiechłem\" choć to zaczyna być już matriks. Nic nikt nie remontuje. Ogłasza się jakieś \"przetargi\" i patrząc na informacje ostatnich tygodni to masowo. A to oznacza że modernizacja w rozumieniu nabycia nowego sprzętu aby zastąpić stary, zwyczajnie nie istnieje, tudzież kroi się jakaś rozróba i nie ma na \"zakupy\" czasu. \"Zakupy\" które specjalnie chyba nie miały szans bo być może i kasa pusta i oferenci zagraniczni zwyczajnie robili nas cały czas w trąbę skoro wokół widzimy inne państwa które sfinalizowały kontrakty na taki czy inny sprzęt i uzbrojenie. Można zaryzykować stwierdzenie że kroi się rozróba i stąd na gwałt osuszano kasę decydują się na to co \"produkujemy\" w kraju bo zagraniczni oferenci robili nas w trąbę. Jak jest się nie dowiemy bo obrona Obywateli to jest coś tajnego co tych Obywateli nie dotyczy. Nawet przemówienia w mediach jakieś takie z drżeniem w głosie są ostatnio a konferencje i dyskusje podszyte paniką.

    1. mniejsza o szczegóły

      Bo nasi chcą pobić Rumunów i wydać jeszcze więcej kasy. Mniejsza o to na co konkretnie...

  15. AS

    W kraju w którym za sukces uważa się zamiar podpisania umowy w nieprzewidywalnym terminie trzeba robić remonty złomowego sprzętu nawet jeśli będą kosztować drożej niż nowe pojazdy.

  16. Karol

    Zapytajcie off road-owców dlaczego nie używają henkerów.

  17. Kozi

    Mam nadzieje że akurat tego przetargu nie uda im się przeprowadzić

  18. LeśnyDziad

    Najpierw się zmodernizuje a z dwa latka zutylizuje i kasa się kręci.

  19. miki

    Na Boga po co? Niech ten co podejmuje decyzje, przejedzie się tym złomem bo chyba nie pojęcia!..wyrzucone w błoto pieniądze, naprawdę dobra zmiana!!!

  20. Antuan de M.

    Brawo, pierwsze dwa do końca roku, a najdalej do końca marca 2019 !!!.

  21. kriss

    A mialy byc nowe pojazdy......to jest chore odnawiac te zlomy.Mialy byc helikpotery,lodzie podwodne,bojowe wpzy piechoty,artyleria dalekiego zasiegu tymczasem co jest?

  22. Rg

    Potem będą remontować Żuki

  23. Danisz

    No i w końcu będą dawno wyczekiwane Mustangi!

  24. Tomson

    Wiadomość dnia. Tak po za tym ,,prowizorki są najtrwalsze\" , miały być nówki Mercedesy i Land Rowery a będą dale jeździć poczciwe Honkery .

Reklama