Jego celem ma być kupienie systemu, w skład którego mają wejść samoloty szkolenia zaawansowanego (8 sztuk), system szkolenia (w tym kompleksowy symulator lotu, symulator pilotażowy/częściowych zadań, symulator procedur awaryjnych - katapultowania, komputerowy system wspomagania szkolenia i pakiet szkoleniowy) oraz pakiet logistyczny (sprzęt naziemnej obsługi samolotów, wyposażenie naziemne samolotów, wyposażenie obsługowo-naprawcze, części zamienne i materiały eksploatacyjne, wsparcie techniczne eksploatacji, system informatyczny wsparcia eksploatacji, zabezpieczenie metrologiczne, dokumentacja techniczna: samolotu, urządzeń naziemnej obsługi statków powietrznych, urządzeń szkoleniowych - symulatorów do szkolenia personelu latającego i technicznego oraz system eksploatacji).
Zamawiający dopuścił możliwość by oferent zlecił wykonanie części prac podwykonawcom, z tym że ma on obowiązek wskazać w swojej ofercie jakiej części zamówienia to dotyczy.
Jak na razie nie opublikowano szczegółowych wymagań odnośnie przedmiotu zamówienia. Mają one zostać określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
Realizacja umowy ma się rozpocząć 1 stycznia 2014 i zakończyć 30 listopada 2017 r.
Powodzenia!
(MD)